Gå til innhold

Jente som knea meg uprovosert i skrittet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på dansegulvet, koste meg og hadde det morsomt, plutselig så kneer en jente meg i skrittet uten videre, heldigvis klarte jeg å beherske meg og ikke slå til henne. Hadde jeg hatt "rett" til å slå henne da? Altså hvorfor er det ikke tillat at menn slår jenter (selv i selvforsvar) mens jenter kan gjøre hva de vil med dem? Hvis jeg hadde fyket til henne, Gud vet hva som hadde skjedd da!

Anonym poster: 261717d42603474e12ace1f1b7b9e7c9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke knea deg med vilje?

For å svare på det spørsmålet ditt: NEI, du hadde ikke hatt rett til å slå henne.

Og for the record: Jeg er i mot at både kvinner og menn slår/er fysiske, men uansett om man vil det eller ikke; det blir en viss forskjell når en mann slår nettopp fordi menn generelt er sterkere.

• Liker 4
Skrevet (endret)

edit: trodde TS var en kvinne..

Endret av monokini
Skrevet

Jeg syns det er helt greit å slå en jente, om hu helt uprovosert sparker folk i balla.

• Liker 10
Skrevet

Det er greit å slå for å forhindre at hun kneer deg, da er det selvforsvar.

Men ikke etter at hun er ferdig, da er det hevn.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje hun ikke knea deg med vilje?

For å svare på det spørsmålet ditt: NEI, du hadde ikke hatt rett til å slå henne.

Og for the record: Jeg er i mot at både kvinner og menn slår/er fysiske, men uansett om man vil det eller ikke; det blir en viss forskjell når en mann slår nettopp fordi menn generelt er sterkere.

Det er også en viss forskjell på om en mann eller kvinne blir kneet i skrittet.

• Liker 13
Skrevet

Det er greit å slå for å forhindre at hun kneer deg, da er det selvforsvar.

Men ikke etter at hun er ferdig, da er det hevn.

Det kan fungere preventativt også. Om man slår tilbake, skjønner de kanskje at de ikke kan holde på sånn.

• Liker 1
Skrevet

Det kan fungere preventativt også. Om man slår tilbake, skjønner de kanskje at de ikke kan holde på sånn.

Yes.

For min del så tar det gjerne opptil fem sekunder før smertene virkelig treffer meg. Man rekker å gjøre mye i løpet av fem sekunder.

Skrevet

Pluss at ballene er såpass sensitive at en dame lett kan oppnå maksimal smerte, selv om hu ikke er like sterk som en mann.

Det er rapportert tilfeller av menn som har dødd av selve smerten, når de har blitt sparka i balla.

Skrevet

Pluss at ballene er såpass sensitive at en dame lett kan oppnå maksimal smerte, selv om hu ikke er like sterk som en mann.

Det er rapportert tilfeller av menn som har dødd av selve smerten, når de har blitt sparka i balla.

Det er faktisk ikke selve smerten man dør av, men sjokket som påføres systemet har en tendens til å utløse ting som hjerteinfarkt etc. Slik jeg har forstått det.

Skrevet

Det er selvsagt riktig, men jeg sa heller ingenting om det. Ingen skal slå og menn er generelt sterkere enn kvinner; kort oppsummert.

Skrevet

Det er faktisk ikke selve smerten man dør av, men sjokket som påføres systemet har en tendens til å utløse ting som hjerteinfarkt etc. Slik jeg har forstått det.

Ja, det er noe sånt jeg også har lest, men det er jo en direkte følge av smerten, så det er jo den som trigger det.

Skrevet

Det er selvsagt riktig, men jeg sa heller ingenting om det. Ingen skal slå og menn er generelt sterkere enn kvinner; kort oppsummert.

Ett kne i skrittet ut av det blå, fjerner alle regler. Inklusivt kardemommebyregelen! :D

Utover det: helt enig.

• Liker 7
Skrevet

Nåja. Jeg er jente og ble (ikke med vilje) kneet i skrittet under kampsporttrening, og falt umiddelbart sammen på gulvet i gråt. Det var jævlig vondt, for å si det mildt.<br /><br /> Anonym poster: a65d475654e61676ad809edc7b8438cd

• Liker 3
Skrevet

Nåja. Jeg er jente og ble (ikke med vilje) kneet i skrittet under kampsporttrening, og falt umiddelbart sammen på gulvet i gråt. Det var jævlig vondt, for å si det mildt.<br /><br /> Anonym poster: a65d475654e61676ad809edc7b8438cd

Jeg vet det.

Forskjellen er at testiklene meget solide nerveforbindelser til bl.a. mageregionen (som er et resultat av hvordan man utvikler seg som foster). Det er helt forskjellig type smerter og sjokk for systemet.

Men slapp av, fødsel er fortsatt mer smertefullt.

Skrevet

Ett kne i skrittet ut av det blå, fjerner alle regler. Inklusivt kardemommebyregelen! :D

Utover det: helt enig.

Jada, jada :P

Skrevet

jeg må spørre - var det virkelig helt uprovosert, eller klådde du på henne/gned deg inntil/jukket på?

Jeg tror jeg ville sagt at et kraftig dytt/ en bitchslap hadde vært jusitified, men ikke et slag. Da ville det nok vært du som ble anmeldt

• Liker 8
Skrevet

Det kan også ei omgang gjennom rettsapparatet, og å se fjott ut, når venninnene skal på shopping-tur til New York...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...