Lutetium 71 Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Noen som har peiling på hva som har skjedd? Tidligere kunne gå til "Advanced Search" > "Available to", og merke av for "Worldwide", dermed fikk man opp selgere som var villige til å sende til Norge. Denne muligheten ser nå ut til å være borte, og dermed dukker det opp en drøss med treff, som ikke vil sende til Norge! S***ns irriterende å ikke kunne filtrere ut disse!! Hva gjør jeg feil?
minienthe Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 sliter med det samme, dette kom etter siste oppdateringen de hadde hvis jeg ikke husker feil. en mulighet er å gå inn på ebay.no og søke derfra
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 klikk på price+shipping-lowest first istedet, da kommer det opp hvem som shipper til norge.
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2012 (endret) Ok, sjekket litt her nå. Det ser ut til at de treffene som dukker opp med "Shipping not specified", er de som lager krøll. Ser ut til at alle disse har "Ships to: United States" inne på selve annonsen. Men det hadde likevel vært greiere å ikke sett noe til dem i det hele tatt! Ja, de "not specified" dukker opp selv om jeg sorterer på "price+shipping-lowest", men de blir ihvertfall liggende nederst. Tidligere fikk man ett popup vindu som spurte hvorhen i verden man bodde, om man valgte denne sorteringen, men det er kanskje en del av "oppgraderingen" at denne ble tatt bort? Skal sjekke hvordan det ser ut via ebay.no! Ok, ebay.no så ikke så værst ut, de dingsene som ikke sendes til Norge men som kom opp på ebay.com, listes ikke opp i det hele tatt. Baksiden er at sorteringen er veldig enkel. Om jeg for eksempel skal ha tak i en ruter (datakomponent), kan jeg på ebay.com velge produktkategori "Wireless router", minimum hastighetsklasse, merkenavn, osv. På ebay.no, må jeg nøye meg med "Datamaskiner og Nettverk", og that's it. Men ok, hvis jeg bare er klar over at "trøbbelmakerne" legger seg nederst på lista, om jeg sorterer på pris, kan jeg likevel bruke ebay.com. Endret 21. september 2012 av Lutetium 71
minienthe Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 jepp, minuset med den norske siden er at det er seriøs mangel på underkategorier der. sendte de en mail om det for litt sden men vil ikke påstå at svadasvaret jeg fikk var så veldig opplysende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå