Gå til innhold

Hvordan er MAC-concealerene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de ulike MAC-concealerene? Jeg har tenkt litt på Longwear'en, hvis det har seg sånn at den holder lenger. Jeg ser i utgangspunktet etter en concealer for øyeområdet. God dekkevne er ganske viktig. Noen som har noe å tilføye? :-) På forhånd takk!

Anonym poster: 38f9d1149ed6ec08796cefd8738c2cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne men liker den ikke! Pro long wear concealer. Synes den er for dekkende til det partiet og vanskelig aa legge pent.

Skrevet

Jeg bruker MAC Studio Finish Concealer til alt, og er veldig fornøyd. Den er tykk i konsistensen og dekker virkelig over det meste. Den er vel egentlig litt for tykk for å bruke under øynene, men jeg gjør det likevel og synes resultatet blir bra.

Skrevet

Jeg prøvde Select Moisturecover for noen år tilbake, og fikk ikke den til å fungere for meg i det hele tatt. Etterpå gav jeg Pro Longwear en sjans, og var lenge veldig fornøyd med den - men nå tar jeg meg i å ønske at den var mindre tyntflytende og "tørr", og mer kremete. Jeg husker imidlertid at jeg ei stund brukte den rundt om i hele ansiktet sånn for å jevne ut litt (jeg var ingen hyppig foundationbruker) og var egentlig godt fornøyd med det.

Kanskje jeg må plukke den frem igjen for ny testing...

Skrevet

Jeg har longwear concealeren, og er super fornøyd :) har alltid hatt problemer med mørke ringer under øynene, har prøvd mange concealere men denne er den beste. Funker også veldig greit i resten av ansiktet :)

Skrevet

Jeg testet Pro Longwear igjen i dag, og må si at jeg faktisk liker den bedre til ansiktet enn til under øynene - jeg synes den er litt for tynn og "tørr" til øyeområdet, men veldig fin til ansikt :-)

Skrevet

Jeg har prøvd de fleste, og kan gi min mening til disse.

Pro longwear. Dekker veldig bra, men er uegnet til under øynene da den tørker noe voldsomt ut. Den oksiderer også mye, så for meg ble denne fullstendig bom. Holdt veldig lenge.

Select cover up. Fantastisk concealer, men den måtte settes eller så smeltet den på en måte av huden og falmet. Dårlig fargeutvalg så det var vanskelig å finne en ordentlig match (fargene er litt mørkere enn standard MAC farger).

studio finish concealer - veldig god concealer, både til under øynene og til kviser. Litt upraktisk at den har spf35, er redd for at den på bilder skal få flashback. Men god til hverdags. Synd at den gir meg utbrudd.

Studio sculpt- som studio finish, men litt mer kremet. må absolutt settes.

Select moistureocver - dette er nok favoritten min innen MAC concealere. Den dekker mye, og sitter gjennom hele dagen. Sitter fint under øynene og på kviser/rødhet.

Skrevet

Hvordan er de ulike MAC-concealerene? Jeg har tenkt litt på Longwear'en, hvis det har seg sånn at den holder lenger. Jeg ser i utgangspunktet etter en concealer for øyeområdet. God dekkevne er ganske viktig. Noen som har noe å tilføye? :-) På forhånd takk!

Anonym poster: 38f9d1149ed6ec08796cefd8738c2cd3

denne videoen for full oversikt over de ulike MAC-concealerene :)

Anonym poster: c77b0ad38174382b6f56072704a18ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...