Gå til innhold

Hvordan er Dior Skin Nude Concealer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd den? :) Hvordan er den? Holdbarhet, dekkevne ++?

Anonym poster: 28adc8bcd2884d02a1d52d1c9e855f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh min favoritt. Er på 3 tuben nå. Bruker nr 2, beige. Den er gul i undertonen og dekker min blå ringer veldig bra. Den gir masse fukt,(skinner litt så legger litt pudder over), kaker seg ikke, dekker bra og er holdbar. Klapper den inn med en finger og jevner forsiktig med svamp etterpå. Elsker den! Den beste jeg har prøvd. Den er drøy så ikke legg på for mye... Har en tube i ca 6 mnd og bruker den hver dag. Absolutt verdt pengene. :)

• Liker 1
Skrevet

Åh min favoritt. Er på 3 tuben nå. Bruker nr 2, beige. Den er gul i undertonen og dekker min blå ringer veldig bra. Den gir masse fukt,(skinner litt så legger litt pudder over), kaker seg ikke, dekker bra og er holdbar. Klapper den inn med en finger og jevner forsiktig med svamp etterpå. Elsker den! Den beste jeg har prøvd. Den er drøy så ikke legg på for mye... Har en tube i ca 6 mnd og bruker den hver dag. Absolutt verdt pengene. :)

Takk for tilbakemelding! Det hørtes veldig bra ut! Tror jeg går for den da jeg skal på shopping i morgen! :tommelopp: -TS

Anonym poster: 28adc8bcd2884d02a1d52d1c9e855f8c

Skrevet

Du kommer ikke til å angre:) Har prøvd maaange concealere før denne og dette er nr 1. Be om prøve før du kjøper så er du helt sikker på at du liker den.

• Liker 1
Skrevet

Helt OK for mitt vedkommende, altså; den er god, men ikke magisk.

Brukte Helena Rubinstein før, synes dekkevnen er like god på den.

Jeg skal prøve MAC neste gang for å se om den funker enda bedre - synes Dior sin sin virker litt udrøy i bruk.

Anonym poster: 9a55a9675129f35a5e581ca61a0bbea5

Skrevet

Helena Rubinstein sin er mer rosa i tonen og så tørrere og mer kakete ut på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...