pandabear Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Handlet litt på salget til Feelunique, og det ble tilsammen 3 pakker. Det jeg la merke til var at verdien var skrevet ganske mye ned utenpå pakken. Dette gjorde de jo før, har de begynt med det igjen? Kan jeg handle for 22gbp og stole på at verdien blir satt ned ti 18?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jeg har aldri opplevd at de sluttet å fjerne den innbakte frakten fra verdien, og jeg handler der jevnlig. Anonym poster: 0d7a40b3744c19aad4220c58dbf51996
pandabear Skrevet 20. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2012 Okei takk. Var snakk om det i sommer at de hadde sluttet med det. Er det 3 eller 4? Vet du det?
Gjest Swarovski Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Nå er det 4£ per produkt. (Før var det 3)
*Bumblebee* Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 jeg har handlet der nylig og da var prisen utenpå pakken lavere..tror det var mineralpudder jeg bestilte da.så fikk ingen toll på det..(om det er tollen man må betale da)har bestilt st.tropez selftan nå,så det spørs denne gang;-) tror eg betalte ca 300 nok. for den,så det blir toll om ikke de fikser..
Gjest Swarovski Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 jeg har handlet der nylig og da var prisen utenpå pakken lavere..tror det var mineralpudder jeg bestilte da.så fikk ingen toll på det..(om det er tollen man må betale da)har bestilt st.tropez selftan nå,så det spørs denne gang;-) tror eg betalte ca 300 nok. for den,så det blir toll om ikke de fikser.. Hvis det bare var et produkt i pakken, så står det 4£ mindre utenpå. (Jeg antar du har handlet i pund, siden det er billigere enn å handle i NOK.) Men da vil det jo bli ca 260 kr. Usikker på om tollen åpner pakken og bruker hele verdien på ca 30£ eller om de bare beregner moms (det er moms ikke toll man betaler for kosmetikk) av verdien utenpå pakker fra Feelunique. Det er litt ymse hva de gjør tror jeg. Uansett får du jo tilbakebetalt utgiftene du får til moms og tollbehandlinga fra FU. Men er selvsagt kjedelig med alt styret
*Bumblebee* Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 ja det var jo bare ett produkt.hahaha huff tror jeg har betalt norske kr?!har aldri slått meg at eg kan gjøre noe annet..er det mulig..*panneklask* trodde det var akkurat det samme,at de regnet om prisen uansett om eg hadde norskt eller britisk flagg.hmmm dette må sjekkes nøye neste gang! jaja får trøste meg med at en 120 ml st.tropez koster nærmere 499 på Vita,mens på feelunique koster akkurat samme flasken under 200! LITT forskjell der ja...
icec Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 De pakkene jeg har fått som har hatt innhold over 200 kr, har alltid blitt nedskrevet. De vet vel om grensen vår og vil unngå å måtte betale tilbake momsen.
Gjest Swarovski Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Feelunique har en horribel valutakurs, så det blir faktisk endel billigere å handle i GBP. Og de setter ned med 4£ per produkt, automatisk, uansett hvor mye du har handlet for. Om de gjør det bare for noske kunder, det vet jeg ikke. Men det lønner seg nok for de ja.
kills Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 De to siste gangene jeg har bestilt derfra har jeg bestilt for litt over 90 pund, og de har skrevet ned verdien til noe på 70 begge gangene. Kjekt for meg som kan betale litt mindre i moms, og kjekt for dem som skal overføre pengene tilbake til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå