Redbull Skrevet 20. september 2012 #1 Del Skrevet 20. september 2012 Vi var på klikker kurs med den minste valpen vår igår, er en 10 uker gammel labrador. Han fikk bortimot en halv blodpølse på den timen kurset varte. Idag er han utrolig slapp. Bæsjen var helt beksvart idag tidlig, normal min noe bløt nå på slutten. Han har ligget inne i over tre timer, men orker ikke reise seg når vi kommer inn til han eller roper på han. Er han rett og slett småkvalm av all blodpølsa fra igår? Lar det gå en dag eller to før det eventuelt blir veterinær? Han spiste godt i dag tidlig men ingenting etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 20. september 2012 #2 Del Skrevet 20. september 2012 Hmmm, høres merkelig ut. Vanskelig å si om det er pga. blodpølsa eller ikke. Det kan jo være noe annet. Har det begynt å regne? Mange hunder blir f.eks. værsyke og slappe når det regner. Ellers kan det jo hende at han bare er sliten og trøtt? Når han er 10 uker trenger han jo ganske mye søvn. Jeg tror jeg ville sett det an i kveld, så lenge han får i seg væske. Hvis han er like sliten i morgen tidlig, ville jeg ringt veterinæren. Sjekket dere forresten saltinnholdet i blodpølsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 20. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2012 Regner hele tiden her. Men han liker det ikke nei. Han får veldig mye hvile... Ja, det var ikke mye salt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 20. september 2012 #4 Del Skrevet 20. september 2012 Regner hele tiden her. Men han liker det ikke nei. Han får veldig mye hvile... Ja, det var ikke mye salt i den Da så. Du kjenner jo din egen hund best, så om du føler at det er noe galt med han, at han virker annerledes, har du sikkert mer rett enn hva vi her på forumet kan tenke oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 20. september 2012 #5 Del Skrevet 20. september 2012 At bæsjen var svart, kommer av blodpølsa. At han er slapp, kan komme av at det var mye inntrykk i går, eller rett og slett fordi han er en liten valp som trenger mye hvile. Se det an du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidiheidiheidi Skrevet 21. september 2012 #6 Del Skrevet 21. september 2012 Valper er verdens søteste! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. september 2012 #7 Del Skrevet 21. september 2012 Den tålte nok ikke blodpølsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 21. september 2012 #8 Del Skrevet 21. september 2012 Bæsjen er svart pga blodpølsa. Ingenting å bry seg om. Om det regner mye og den ikke liker regn så kan det være en grunn til at den klarer å slappe mer av (min hund kan sove hele dagen om det regner, mens når det er sol så er hun som en ping-pong ball ) Valpen kan også være sliten etter treningen og andre aktiviteter. Om den bare er 10 uker så skal det ikke så mye til for at de blir slitne, så la den hvile så mye den bare vil. Ribg dyrlegen dersom du merker forandring i helsetilstanden - mister matlyst, vil ikke drikke, blir mattere i øynene, hvitere i tannkjøttet osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 21. september 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 21. september 2012 Ringte dyrlegen, skulle gi det til mandag. Han er litt kvikkere, men absolutt ikke seg selv... Men det begynner å komme seg Tusen takk for svar og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå