AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Synging er det som hjelper meg gjennom hverdagen, holder meg oppe, roer meg, det er det jeg elsker, det er det jeg støtter meg til, det er det jeg vil drive med - det vet ingen. Ingen vet hva musikk betyr for meg. Jeg har aldri sunget for noen før, noen gang. Ikke for familie eller venner. Fordi jeg vet at det finnes så mange fine stemmer som ikke kan sammenlignes over hodet med det jeg har. Jeg er vel bare redd for å ta i mot kritikk. Bli fortalt at det er helt grusomt. At det er en prøvelse å høre på. Men jeg trenger det. Jeg trenger å høre ærlige meninger. Jeg har veldig lyst til å legge ut en link her. Jeg trenger å gi det ett forsøk. Kan jeg legge ut ett opptak her? Anonym poster: 7c8a3ecddce94c2a9541087b20577a36
Skjønningen Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Om du kan legge ut opptak her er jeg usikker på, men du kan i alle fall legge ut en link til opptaket ditt. Lat den opp på youtube eller noe, du trenger ikke å ha en film til men kan legge til et bilde i bakgrunnen og tekst eller noe med windows movie maker. Jeg skal i alle fall være ærlig med min mening. Synger selv, og jeg har lagt det ut på nettet til spott og spe. Har bare fått fine kommentarer og den ene sangen min har blitt hørt på flere tusen ganger.
Binta Ba Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Som grønnogskjønn sier; legg ut på youtube og legg ut linken:) Har selv vært kritiker for enkelte venner som har prøvd seg mange ganger før, og kan fint være det igjen.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Kjør på, jeg gidder ikke være liksomsnill med noen jeg ikke kjenner så er du flink så sier jeg det, og omvendt.
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 http://soundcloud.com/ Bærre for lyd.
sajk Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Jeg er veldig spendt på å få höre! Ingen vet jo hvem du er uansett 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Jeg vet egentlig ikke hva jeg venter på! Jeg skal prøve å manne meg opp til det. Anonym poster: 7c8a3ecddce94c2a9541087b20577a36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå