Gå til innhold

Trisekvens - ekstremt mye luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som går på Trisekvens som kan dele sine erfaringer med meg?

Jeg har fått ekstremt mye luft i magen etter at jeg begynte å bruke det, og når jeg i tillegg har væskeretensjon, er det ikke så veldig behagelig for tiden.

Jeg blir noe bedre når jeg bruker probiotika, men det er ingen markant forbedring.

Er det noen som har opplevd det samme, og som har noen gode råd?

Heller ikke har "menstruasjonen" kommet i gang igjen etter 2 mnd bruk, og jeg lurer på hvor lang tid det vanligvis tar før syklusen er i gang igjen.

På forhånd takk for alle svar. :)

Anonym poster: af55f1fa31de9a28caeb30c6047743e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan legge til at det er bedre når jeg går på de blå tablettene (kun østrogen), og blir gradvis verre når jeg kommer over på de hvite og røde tablettene. (østrogen og progestagen)

Skrevet

Er det ingen som bruker Trisekvens her, og som kan dele sine erfaringer med meg?

• 9 år senere...
Skrevet

Hei, det er leenge siden du spurte om Trisekvens her inne. Jeg ville bare si at litt Fiberhusk i et glass vann+1 ekstra glass vann etter der noen g. per dag fjernet forstoppelsen min. Følte neg bedre en stund, men ble deretter fryktelig slapp. Spes. på de røde pillene. Tåler hormoner dårlig og måtte ta en pause etter 1 syklus, helt kokt i hodet og sliter litt psykisk etterpå. Men så er jeg også veldig sensitiv og har vært en del syk, slitt m stoffskiftet mm tidligere. Mistet syklus litt tidl (42) og skal igang m Ivf-behandl. Hva m deg? ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...