AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Jeg har prøvd en lip-plumper fra Too Faced, og synes den funker meget bra! Problemet er bare at jeg ikke liker å gå med lip gloss, det er så klissete, og jeg synes jeg kler matte lepper bedre. Så er det noen som vet om en lip-plumper, med god effekt som ikke er lip gloss? Anonym poster: 31c9d7643848b2b558cc8f6ac862fc46
OPIgirl Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jane Iredale har en. Den er ikke gloss, men heller ikke matt. Mere som en leppepomade/krem. De er svakt farget. Jeg synes den er svært behagelig å ha på.
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 (endret) DuWop har en. Mener den heter Prime Venom, så det er vel egentlig en lippeprimer da, men den kan selvsagt brukes alene. Den føles mest som en leppepomade og er fargeløs. Kjempegod både som lip plumper og som primer (om du ønsker å bruke den til det). Jeg ser også på sidene deres at du kan få tinted prime venom også. Jeg kjøpe min på feelunique. Endret 21. september 2012 av ^^Belle^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå