Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Kan stikke hele lagefingeren inn i sjeden uten at jeg merker noe. Har jeg da jomfruhunne, eller er den anatgeligvis borte? Hilsen en som aldri har hatt samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Kan være begge deler. Non har liten hinne, andre stor. Noen mister den tidlig, andre først når de har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 :oops: Ok, da må jeg bare spørre, for dette har jeg fått så utrolig mange ulike svar på, og det er kjempeflaut og ikke vite det... Hvor er jomfruhinna (øh, var...) Jeg mente alltid at den satt foran skjedeåpningen ytterst, med et lite hull der mens og sånt kunne passere. Men jeg har også fått høre at den sitter 4 til 10 cm inni i skjeden, er ikke det bare tull? Eller er jeg helt lost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Aner ikke!! Men trodde den satt ganske langt ytterst. Merket aldri noe til den, jeg, men den må jo ha vært der for det var definitivt motstand og ganske vondt første gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 :-) Takker, så det er ikke bare meg altså! Jeg merket heller ikke noe særlig, men var ganske gammel og hadde svømt og danset endel... Men ble altså veldig paff da noen sa den satt langt inni skjeden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #6 Del Skrevet 23. februar 2004 Rart at det ikke finnes en sjel her inne som vet hvor jomfruhinna sitter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 23. februar 2004 #7 Del Skrevet 23. februar 2004 Her har dere svaret: http://www.doktoronline.no/pub/sex_qa/400074.html Sitat: Jomfruhinnen sitter vanligvis ganske rett innenfor skjedeåpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. februar 2004 #8 Del Skrevet 23. februar 2004 Snodig. Jeg trodde jomfruhinnen var i åpninge inn til skjeden, der det er litt sånn ugjevn kant liksom. Iallefall så var det her det gjorde vondt første gangen selv om jeg ikke tror så mye satt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Virgo, jeg trodde også at åpningen inn til sjeden var jomfruhinna. Jeg er jomfru, og det er der jeg får vondt hvis jeg stikker inn en finger. Har alltid innbilt meg at kanten skal "trekke seg ut" etterhvert. Gjør den det, eller vil den alltid være der? Kan jeg "vie den ut litt" selv, så det ikke gjør vondt første gang med sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 Virgo og siste gjest, det trodde jeg også! Kan vi ikke bare si at det er sånn det er, a? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 Jomfruhinne hymen - er en slimfold som delvis dekker skjedens inngang. brister ofte ved første samleie. Sitat fra medisinsk ordbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Jo vi kan godt si at sånn er det Iallefall så innbilte jeg meg at den sprakk opp - og så ble inngangen til skjeden litt sånn ruglete eller flisete eller hva jeg skal si. Det kan hende den vider seg ut - og det kan hende den brister ....jeg husker ikke med meg selv - men iallfall så var det bare bittelitt vondt første gangen. Og da hadde jeg ikke mye igjen av den hinnen iallefall tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. februar 2004 #13 Del Skrevet 25. februar 2004 Så enig så enig med deg Virgo! Akuurat sånn hadde jeg det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 25. februar 2004 #14 Del Skrevet 25. februar 2004 :o Sitter den så langt ute? Jeg brukte tampong lenge før jeg hadde sex samleie første gang. Går det an uten at den blir ødelagt da? Mener bestemt at den var intakt før samleiet ihvertfall, kjentes sånn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. februar 2004 #15 Del Skrevet 25. februar 2004 :o Sitter den så langt ute? Jeg brukte tampong lenge før jeg hadde sex samleie første gang. Går det an uten at den blir ødelagt da? Mener bestemt at den var intakt før samleiet ihvertfall, kjentes sånn ut... Det er jo hull i den da, unge kvinner får jo mensen. Hullet kan tøyes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2004 #16 Del Skrevet 27. februar 2004 og det som er så rart i dagens samfunn er att slike hinner forsvinner så alt for fort, som oftest i 13-årsalderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. februar 2004 #17 Del Skrevet 27. februar 2004 og det som er så rart i dagens samfunn er att slike hinner forsvinner så alt for fort' date=' som oftest i 13-årsalderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote'] Det er da helt feil Deburtalderen er da slett ikke 13 år i gjennomsnitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 27. februar 2004 #18 Del Skrevet 27. februar 2004 Veldig interessant tema... takk til den som tok det opp. Jeg så/kjente nemlig aldri noe til min, så jeg visste ikke hvor den var heller, men jeg så for meg at den var ved skjedeinngangen, ja... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå