Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at jeg føler meg veldig overvåket på jobben der vi alle sitter i et åpent kontorlandskap. Vi sitter heldigvis veldig spredt og jeg føler meg ikke overvåket av andre som sitter rundt meg, men av sjefene.

Idag sto sjefen bak meg og så på skjermen min igjen, jeg visste ikke en gang at han sto der, så det da jeg skulle reise meg opp. Det er ikke første gang og det virket som han hadde stått der en stund. Jeg syntes det er utrolig kjipt. Gir meg en ekkel følelse hver gang, som om jeg gjør noe galt, eller som at sjefene er lærere og jeg er elev.

Nå er det ikke sånn at jeg er på nettet eller gjør noe som helst utenom jobb, så sånn sett kan de bare stå der og glo, men det er like ubehagelig.

Det er ikke bare meg de gjør det med, men alle der. Jeg ser at de gjør det på andre også og vi andre har snakket om det. Ofte bare står de der, eller går forbi og sjekker og går igjen, uten å en gang si noe. De har jo ingen grunn til å gjøre dette. Vi er alle voksne og har utdannelser og det føles veldig nedverdigende.

Burde jeg bare godta dette? Flere her som jobber i åpent kontorlandskap? Hva syntes andre om å jobbe slik?

Anonym poster: 89fbd0d2e965a3baa70b4db2cfe314d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du organisert? For da kan du snakke om organisasjonen din om dette :)

Anonym poster: 74db91a04519e4871d265bf4f3a4b83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...