Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som kan anbefale en god pinsett som når de minste hårene? Og som ikke koster allverden heller, men rundt 30-50kr? Har bare prøvd pinsetten fra H&M til 14,90 eller noe, og den var ikke så imponerende, men gjør noe av jobben sin.

koz :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et super pinsett på Apoteket. Vet ikke om de fører den samme over alt, men den jeg kjøpte tar selv de minste små hår.

Gjest the imp
Skrevet

jeg har også kjøpt en på apoteket. Her i byen har de to forskjellige, en til øyenbryn og en til å fjerne fliser med. Begge koster mellom 20 og 40 kr et sted, husker ikke sånn nøyaktig. Den til å nappe øyenbryn med er kjempegod! Har ikke prøvd den andre.

Skrevet

Fikk anbefalt pinsetten fra Body Shop her på KG for en tid tilbake. Den er kjempegod!!

Skrevet

skal sjekke ut de stedene dere har anbefalt....høres ut som om den fra apoteket var bra siden så mange anbefalte den...prisen var jo grei også...takk jenter! :P

Skrevet

Depend-pinsettene fra Vita er kjempegode synes jeg.

Husker ikke hvor mye de koster, men de er ikke fryktelig dyre.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vil også anbefale Vita og Bodyshop pinsetter...apoteket har jeg ikke prøvd..

Skrevet

Har Only i Norge sminke? Ihvertfall har jeg kjøpt en fantastisk pinsett hos Only her i DK. Kjøpte den etter at den fikk skryt i to danske blader den samme måneden, og den er veldig bra.

Piglet

Skrevet

Only har litt sminke her i landet også...men den frister ikke for meg....grisete og uff ja.. :roll:

Skrevet

Enig i at sminken er litt merkelig, selv om jeg har hørt at den skal være ganske bra. Men her er det jo snakk om pinsetter... :wink:

Piglet

Skrevet

Kjøpte pinsett fra Body Shop og er ikke førnoyd i det hele tatt... har ikke fått kjøpt ny, men gikk tilbake til den gamle h&m pinsetten jeg ville bytte ut i utgangspunktet... Kanskje jeg fikk en feilvare siden flere andre er så fornøyde...? Tok svært dårlig.. det meste..

Skrevet

Pinsett som brukes til å nappe bryn skal aldri være spiss, den skal ha butt ende. Jeg sverger til pinsetten fra Revlon, med den har du full kontroll og den griper skikkelig tak i gjenstridige hårstubber.

Gjest gjest1
Skrevet
Pinsett som brukes til å nappe bryn skal aldri være spiss, den skal ha butt ende.

Og grunnen til dette er? Liker spiss ende, får mer kontroll da.

Skrevet

Er ikke den grunnen ganske åpenbar? Det er veldig lett å klype tak i den tynne sarte huden under brynene når pinsetten er spiss. En pinsett med butt ende er tryggere og griper lettere tak i hårstubbene som skal vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...