AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Hei! Jeg bor i et kollektiv, et gammelt hus med dårlig standard. Anyway, vasken på badet er fullstendig tett. Den har vært veldig treg så lenge jeg har bodd her (3 mnd), og nå er den altså helt tett. Jeg har virkelig ikke lyst å skru opp rørene, men skjønner at ingen av de andre kommer til å gjøre det. Fy faen, brekker meg bare av tanken på det. Jeg sliter med et usselt hår i sluket, og gud vet hva som befinner seg i røret! Men i hvertfall, jeg har ikke gjort det før. Det er gamle rør, og jeg trenger noe verktøy for å skru opp. Eh, hva slags verktøy bruker man? Og kan en jente uten muskler klare dette alene? Hadde vært supert med noen tips:) både i forhold til det praktiske, men også hvordan overleve synet og lukta <br /><br /> Anonym poster: 620c74465daab3a1b3e22599481dceef
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jeg renser vannlåsen min med jevne mellomrom. Min er av plast og jeg klarer fint å løsne den fin med hjelp av kun håndkraft. Trenger du verktøy til å åpne den så er nok rørtang eller en skiftenøkkel riktig verktøy. Bare pass på at den har stor nok diameter slik at den når rundt skruen. Er ikke så ekkel jobb. Ta på deg gummihandsker og trå til. Husk å ha bøtte under for det renner ut en del vann. Anonym poster: b6f7cf2e04d326af803f97ad219082e8
Topplue Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Mot lukten kan du ha litt mentholatum eller liknende under nesen, eventuelt ha et peppermyntedrops i munnen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå