Prinsesse-vil-ikke Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Jeg prøver å finne en bikini - hvit eller sort - som det står skrevet bride eller just married o.l. på baksiden av bikinitrusa. Jeg vet jeg har sett det et sted, men nå kan jeg ikke finne det igjen. Noen som vet hvor man får tak i noe sånt????? Takknemlig for svar! Hilsen Lille Lotte
hallingbrud Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Finnes det?! Hvor lenge kan man bruke den bikinien før man ikke lengre kan se på seg selv som nygift....
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2004 Jeg synes bare det hadde vært en morsom greie til bryllupsreisa jeg!
hallingbrud Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Ja, kjempefestlig. Men jeg vet at jeg kommer til å grine når jeg ikke kan ha den på lengre...
Gjest Poirot Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 Ja, kjempefestlig. Men jeg vet at jeg kommer til å grine når jeg ikke kan ha den på lengre... Hvorfor det?
Felicia Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 En venninne av meg bestillte en slik på internet da hun giftet seg - jeg syntes det var en morsom liten sak å ha på bryllupsreisen. Jeg tror det var herfra hun bestillte: http://maliamills.com/pages/bridenew1.html
April Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Sånn tenkte jeg litt på å ha på bryllupsreisen også!! Hvis jeg ikke finner det ferdig et sted, tenkte jeg at jeg skulle få en venninne til å hjelpe meg med å skrive "just married" på baken..
Gjest Lady-M Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Man får kjøpt små stener på Panduro hobby. Disse kan limes på slik at det står "Just married" eller lignende.
Lullu Skrevet 23. februar 2004 #10 Skrevet 23. februar 2004 Syntes å huske at jeg også kanske fant noe her..... http://www.confetti.co.uk/shopping/
Glitterchick Skrevet 23. februar 2004 #11 Skrevet 23. februar 2004 Hvis du kjøper en bikini selv så kan du få ett t-skjortetrykkeri til å trykke på det du vil, ganske rimelig.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2004 Takk for tips og svar, jenter! Jeg skal vurdere det litt, så det gikk an å bestille bare bikinibuksa - tror jeg kommer til å gjøre det hvis jeg bestemmer meg for det. Veldig fristende da - synes ikke prisen var så høy jeg da... Men takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå