Kris80 Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Noen som har testet disse produktene? Er det noen steder på nettet man kan få kjøpt det?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Jeg bruker bioline! Elsker dagkremen for sensitiv hud, men har dessverre ikke funnet noen troverdige nettbutikker som selger dem. Det er vel et italiensk merke tror jeg? Kanskje man finner noe bra hvis man kan språket. Anonym poster: 0c19f373404f46147d4e0b9f5d613247
Kris80 Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2012 Hmmm mulig. Men det kan ikke jeg. Har fått tips av hudpleier på å bruke både Nimue og bioline. Men det koster jo skjorta
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #5 Skrevet 22. september 2012 Ja, det er dessverre dyrt. På grunn av det har jeg funnet ut at en billigere rens gjør samme nytten, så jeg bruker bare ett produkt per i dag og det er den dagkremen fra Bioline. Den jeg bruker varer i 6mnd og koster 500kr, skrubb, spot-produkt og nattkrem har jeg fra to andre merker (Decleor og Md formulations). Rens har jeg fra et billig økologisk merke. Det kan være at hudpleieren din også har erfaring fra andre merker som de ikke selger, så det er mulig å spørre om hun vet om noen andre merker med tilsvarende effekt. Eller søke litt om det selv. Fant foresten en side som har Nimue, http://www.eskinstore.com/productcart/pc/viewCategories.asp?idCategory=2582 http://www.eskinstore.com/productcart/pc/viewcontent.asp?idpage=3 Anonym poster: 0c19f373404f46147d4e0b9f5d613247
Kris80 Skrevet 22. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2012 Har prøvd det som er å prøve med billige produkter. Å det hjelper dessverre ikke. Har brukt Md en stund nå.. Men syns ikke det er helt optimalt heller. På den nettsiden får jeg ikke opp noen priser på nimue produktene. Blir også litt skeptisk når flaska til aktive gel er brun, mens den i salongen er lilla
Ciara Skrevet 22. september 2012 #7 Skrevet 22. september 2012 Bruker Nimue og er utrolig fornøyd. Kjøper produktene i salong, da.
chi Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Ang Nimue: jeg er hudpleier, og selger nimue i klinikken min. Produsenten, som holder til i Cape Town, er veldig streng på at nimue ikke skal selges hos uautoriserte forhandlere (les: nettbutikker). Også vi som har klinikk i Norge, får ikke lov å selge nimue produkter via egen nettbutikk som tilhører hudpleiesalong, UTEN at kunden har vært innom og fått konsultasjon først. Skjer dette, kan vi risikere at nimue blir trekt ut av salongen. Men jeg har lov å sende varer til kunder som har gått fast på nimuebehandlinger med meg før, og som kanskje har flytta til et annet sted i landet og ikke får kjøpt det der.
Kris80 Skrevet 27. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2012 Ang Nimue: jeg er hudpleier, og selger nimue i klinikken min. Produsenten, som holder til i Cape Town, er veldig streng på at nimue ikke skal selges hos uautoriserte forhandlere (les: nettbutikker). Også vi som har klinikk i Norge, får ikke lov å selge nimue produkter via egen nettbutikk som tilhører hudpleiesalong, UTEN at kunden har vært innom og fått konsultasjon først. Skjer dette, kan vi risikere at nimue blir trekt ut av salongen. Men jeg har lov å sende varer til kunder som har gått fast på nimuebehandlinger med meg før, og som kanskje har flytta til et annet sted i landet og ikke får kjøpt det der. Men da selger du det salongpris?
chi Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Beklager sen respons på spørsmålet ditt, men ja, vi følger utsalgsprisen Beauty Products (den norske leverandøren) har satt.
terri Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Har brukt Nimue rens og toner. veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå