AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Hei! Jeg er ei jente på 20 år som er på leting etter jobb. Jeg har en praksis periode på 6 uker, hvor vi skal ha 4 vanlige arbeidsdager i praksis, og fri en dag i uka + helg regner jeg med.. Jeg har søkt på en god del jobber (alt ettersom hva man definerer som) og ikke fått napp. Så tenkte jeg på dette med julehjelp, hvor det er stillinger som ekstrahjelp som lyses ut, de vil ha en som er fleksibel og kan jobbe når de har behov gjerne fra oktober - slutten av desember. Jeg har praksis fra slutten av oktober - 6. desember.. Det betyr at det ikke er noe vits for meg å søke? i praksisperioden kan jeg ihvertfall jobbe 2 dager i uka.. Den ene dagen vi har fri og på lørdag (da butikker er åpne). Vi skal ha nok ha turnusarbeid i praksisen min tenker jeg, så kan jo hende jeg kan go dobbelvakt hvis jeg rekker begge med tanke på reisevei og klokkeslett osv Anonym poster: f02d0a1e7fce3ab63293a4a1c0ecce7f
Lilliani Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Du må nesten bare prøve å se om der er noen som er interesserte! Du høres i alle fall ut som en veldig flink og arbeidsglad person, og det vil nok en arbeidsgiver se veldig positivt på Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Da jeg jobbet i butikk i jula satte vi veldig pris på hjelp hver lørdag i hele november og desember samt fulltid fra første eller andre uke i desember, jo nærmere jul jo viktigere, så det er overhodet ikke usannsynlig at du kan få deg julejobb. Det må dog være et sted det enten er raskt å lære folk opp, eller der du selv lærer raskt. Kan ikke tro det bare finnes jobber fra oktober, vi hadde alltid mange julehjelper i slutten av november og desember. Aller siste uka var vi kanskje 10 ekstra på jobb, men i oktober hadde vi vanlig bemanning og i november var det som regel bare jeg og ei til som jobbet ekstra mye. Anonym poster: 72992499797295e11643cc6c30fb8ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå