Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Tjohei! Mine exteintions ser så platte og kjipe ut nå at i dag skal jeg ta helt splitter nye knallrøde med litt fall i i mitt svarte hår! Det blir kos det! Derretter en gang til uka her, tatoverer jeg meg, og jeg har just tatt navlepiercing. alt for velværen.... på mitt siste stipend jeg får antagelig nå
Nana Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har også extensions, kjempedigg!! Syns festene er litt "klissete" er dine det? Ikke akkurat klissete men litt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 har du med lim? jeg har sånne rør som de stikker inn limtsammen hår og så klemmer de sammen med tang. og nå så jeg dritkul ut men når du sier det, iblant, stikker det ut på toppen når de ikke har satt de ordentlig i, limet, og det er klissete som en gris!
Nana Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har sånne som de dypper i noe (voks?) og tvinner de på håret. De bruker ikke tang men det ser liksom helt likt ut som når man bruker tang. De stikker ikke ut eller noe men hvis jeg peller på de (kniper på festene) føles de litt klissete. Vet ikke om det er fordi jeg vasker det hver dag sånn at festene aldri får tid til å tørke helt skikkelig? Hva tror du? Må du skylle i kaldt vann når du har vasket håret? Det må jeg *hutre* :-)
bluebird Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 Hvor mye betaler dere for extensions? Jeg vil også ha. Hadde noen røde en gang i tiden.
Gjest Carmelita Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 Blir ikke håret veldig stygt når man tar de av?
Nana Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Hvor mye betaler dere for extensions? Jeg vil også ha. Hadde noen røde en gang i tiden. Spørs litt hva man er ute etter; om man vil ha tykkere hår, lenger hår eller "bare" noen striper for å piffe opp litt. Du kan regne med rundt 8-13000 for langt hår, billigere hvis det er kampanje/tilbud. For min del blir håret finere når jeg tar det av for da har mitt eget hår fått "hvilt seg" 5-6 mnd uten at jeg har gjort noe særlig med det. Jeg har hørt frisører si at det sliter veldig på håret, men jeg har også hørt det motsatte så da konkluderer jeg med at det er litt individuelt :-)
bluebird Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Jeg tenkte mest på "bare" noen striper. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 jeg har kjempelyst til å ta extensions, men håret mitt er ganske tynt....derfor lurer jeg på om det blir fint! Jeg tenkte kanskje at "skjøtene" synes bedre når man ikke har så tykt hår..? noen som vet?
Nana Skrevet 24. februar 2004 #10 Skrevet 24. februar 2004 jeg har kjempelyst til å ta extensions, men håret mitt er ganske tynt....derfor lurer jeg på om det blir fint! Jeg tenkte kanskje at "skjøtene" synes bedre når man ikke har så tykt hår..? noen som vet? Kan ikke snakke av egen erfaring men jeg har en venninne som har veeldig tynt hår og som har hatt extensions i ihvertfall fire år. På henne ser det helt greit ut. Uten extensions så ser det nesten ikke ut som hun har hår :-) . Ta og snakk med en frisør om det du, og gå en plass der de har garanti for da kan du ihvertfall ikke bli lurt.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 24. februar 2004 #11 Skrevet 24. februar 2004 Jeg kan vaske mitt i normal temperatur jeg hihi. Er det falskt eller ekte hår du har? Jeg har japsehår eller iallfall noe importert fra asia... til du som lurte, mine 6 striper kosta nærmest 400 :o men det var verdt det, for jeg ser dritkul ut nå hehe. Og håret ser likedan ut etter man har hatt dem i. Iallfall mitt hår. Det er mye bedre enn f.eks bleike deler av håret, og farge det, fargen er knallrød kanskje toppen en uke så falmer det, og blir jævlig. Extentions er samme farge hele tiden, eneste er at noen hårstrå detter ut når du børster og de blir litt tynnere.
Nana Skrevet 24. februar 2004 #12 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har ekte hår, skal visst være blanding av europeisk og asiatisk. Jeg kan vaske det i normal temperatur men må skylle det i iiiiskaldt vann etterpå *hutre* vet ikke hvorfor.
myagi Skrevet 24. februar 2004 #13 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har ekte hår, aner ikke hvor det er fra. Jeg betalte 500 for 80 stk. (Det er greit med kontakter. ) Mine er ikke lengre enn håret mitt, kun for å få det tykkere. Jeg er lei dem nå, og vil ta de ut. Neste gang skal jeg visstnok ha slike som man fletter inn på en "remse".
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #14 Skrevet 24. februar 2004 Neste gang skal jeg visstnok ha slike som man fletter inn på en "remse". Og det vil si...?
myagi Skrevet 24. februar 2004 #15 Skrevet 24. februar 2004 Og det vil si...? Det er hår som er i kanskkje 10 cm tykke "remser" istedetfor de tynne som er vanlige. Denne festes til håret ditt ved at den flettes inn i ditt eget hår tett inntil hodebunnen som med enkelte afrofletter. Klønete forklart, men jeg finner ikke noen bedre måte å si det på akkurat nå. Fordelen er at du slipper at festene synes. (Noen ganger gjør de jo det.) Det er kanskje litt uvanlig måte å gjøre det på her i Norge, men i utlandet er det mer vanlig. Britney og Christina Aguilera og disse bruker slike.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 24. februar 2004 #16 Skrevet 24. februar 2004 må inrømme jeg ser iblant på ekstrem forvandling :oops: Er det den metoden de bruker der? Fletter rundt hele hue, deretter syr på en parykk-sak hun kan ha i 1-2 måneder?
Nana Skrevet 25. februar 2004 #17 Skrevet 25. februar 2004 Hørtes spennende ut! Vet du hvor de har det i Norge og hva det koster?
Gjest Dixie i.i Skrevet 25. februar 2004 #18 Skrevet 25. februar 2004 Vet at flere av de "afro-frisørene" i byen gjør det. Ligger en i Torggata og en i gaten neden for (husker ikke hva den heter, tversovenfor "Fattighuset". Har ett par veninner som har gjort det... Synes ikke det ble så pent.... Jeg har vanlig Exstensions fra Great lenghts, er ekte hår og vaskes på vanlig måte. Festene er ikke klissete, men de er litt "stive"
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #19 Skrevet 25. februar 2004 Det ser fint ut på tv, men er overrasket over hvor kort tid de kunne sitte i... jeg vet egentlig ingenting om dette, bortsett fra han her homo sam ser det et meget bra.
myagi Skrevet 25. februar 2004 #20 Skrevet 25. februar 2004 må inrømme jeg ser iblant på ekstrem forvandling :oops: Er det den metoden de bruker der? Fletter rundt hele hue, deretter syr på en parykk-sak hun kan ha i 1-2 måneder? Nei, det er ikke hele parykker jeg mener. Bare hår i "etasjer" på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå