Gå til innhold

Klengete dusjforheng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips mot klengete dusjforheng? Er så lei av å bli antastet i dusjen..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Riv ned dritten og sett opp dusjvegger? :sjarmor:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Fest klesklyper langs enden for å veie den ned.

Skrevet

Hahahhaa.. Jeg fikk mange morsomme bilder i hodet nå :D

Prøv å "utvide sirkelen" litt? Altså heng stengene lenger vekke, slik at du får mer plass å bevege deg på :f

Skrevet (endret)

Hadde heller brukt sånne lodd som man bruker på duker. De veier litt. Endret av Erm
  • Liker 3
Skrevet

:fnise:

Riv ned dritten og sett opp dusjvegger? :sjarmor:

Fristende, men så lenge vi leier tror jeg neppe vi får lov til det.. :fnise:

Smart! Det skal jeg prøve :)

Hahahhaa.. Jeg fikk mange morsomme bilder i hodet nå :D

Prøv å "utvide sirkelen" litt? Altså heng stengene lenger vekke, slik at du får mer plass å bevege deg på :f

Også smart, skal se om det går (selv om det er fare for at doen havner inni forhenget da)!

Hjertelig takk for tips!

Skrevet

Noen som har noen tips mot klengete dusjforheng? Er så lei av å bli antastet i dusjen..

Et slikt har jeg også, skal kline seg innpå meg ;(. Det jeg gjør for å få fred, i det minste for en stund, er å sette spruten rett mot det. Det hjelper litt.

Skrevet

Åh herregud jeg vet hvordan det er, vårt dysjforheng klebrer seg på hele kroppen og nermest kveler meg. Det minste lille gjennomtrekk på badet og *klask* er jeg innklistret i dysjforhenget. Også er det så kaldt og ekkelt :snurt:

Skrevet

Hadde heller brukt sånne lodd som man bruker på duker. De veier litt.

Jaa, sånne duksitroner! Tror jeg arva noen sånne av Farmor..

Skrevet

Fristende, men så lenge vi leier tror jeg neppe vi får lov til det.. :fnise:

Smart! Det skal jeg prøve :)

Også smart, skal se om det går (selv om det er fare for at doen havner inni forhenget da)!

Hjertelig takk for tips!

Det gjør da ikke noe, da kan du jo utrette to ting samtidig! Bare pass på at du skrur av vannet når du gjør nr 2, ellers må du installere en ganske stor sluk til når doen renner over!

Skrevet

Et slikt har jeg også, skal kline seg innpå meg ;(. Det jeg gjør for å få fred, i det minste for en stund, er å sette spruten rett mot det. Det hjelper litt.

Jeg prøvde det, men det var som å helle bensin på bålet!

Åh herregud jeg vet hvordan det er, vårt dysjforheng klebrer seg på hele kroppen og nermest kveler meg. Det minste lille gjennomtrekk på badet og *klask* er jeg innklistret i dysjforhenget. Også er det så kaldt og ekkelt :snurt:

Hahaha, lurer på hvilken pervers jævel som fant opp sånne dusjforheng!

Skrevet

Det gjør da ikke noe, da kan du jo utrette to ting samtidig! Bare pass på at du skrur av vannet når du gjør nr 2, ellers må du installere en ganske stor sluk til når doen renner over!

Ja det er jo utvilsomt tidsbesparende, men ser for meg kloakk i dusjen og på dusjforhenget og på meg selv og i taket og egentlig over alt..

Skrevet

Et annet tips er å ha en glippe på ene, evt begge sider, altså ikke lukk forhenget helt inntil veggen. Da kan luften sirkulere langs kantene av forhenget.

Ellers er sånne store shampo/balsam-flasker av slik type de har i frisørsalonger veldig fine for å holde forhenget unna, ved å sette de spredd utover gulvet innenfor forhenget. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Et annet tips er å ha en glippe på ene, evt begge sider, altså ikke lukk forhenget helt inntil veggen. Da kan luften sirkulere langs kantene av forhenget.

Ellers er sånne store shampo/balsam-flasker av slik type de har i frisørsalonger veldig fine for å holde forhenget unna, ved å sette de spredd utover gulvet innenfor forhenget. :gjeiper:

Enda et godt tips, takk skal du ha :)

Jeg har ingen store flasker jeg, bare sånne små puslete :snurt:

Skrevet

Eller, eller.. Gjør som vi gjorde i vår forrige leilighet; FJERN HELE DRITTEN! haha :D Da får du jo vaska badet samtidig. Enda mer tidsbesparende.

Gjest blah blah
Skrevet

Jeg drar ikke dusjforhenget helt igjen. Da slipper jeg at det kommer inn i dusjen.

• Liker 1
Skrevet

Vi har et ganske stort bad, så det er litt fristende å bare gjøre det om til et dusjrom! :fnise:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hadde heller brukt sånne lodd som man bruker på duker. De veier litt.

jeg tror de vil slepe i bakken, de er ikke særlig behagelige å tråkke på ved et uhell. Men man får jo kjøpt sånne små enkeltlodd som man kan legge i foldene på duker. Det går jo an å sy en fold nederst i dusjforhenget og putte sånne lodd inne.

Skrevet

man kan sprute vann på badekarkanten om det er forheng oppi der, så det klisterer seg til vannet på kanten og ikke flyr fritt mot våt hud...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...