Gjest Helen Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Jeg vil bare appelere til alle fremtidige mordere der ute! Jeg forstår bare ikke hvordan dere kan gjøre det dere gjør! Jeg føler at det er rett og slett sadistisk. Hvordan kan dere gi barna deres mat og ting som ødelegger livet deres?! Jeg mener: når dere lar dem spise godteri, eller pølser så dør de jo til slutt! Og forskning i USA viser at barn som spiser pølse har større sannsynlighet for å begynne å røyke, og at folk som røyker ofte prøver hasj, også går det hele veien til de dør av overdose. Samme med folk som spiser MacDonalds, de ødelegger barna sine. Tenk når de blir voksne og ikke engang klarer å steke en grandiosa fordi at de bare spiser macdonalds?! Hva tenker dere på???? Jeg blir så sint! heregud! det har seg også sånt at mac donalds ikke er bra for folk, altfor mye fett og salt. Helen
Gjest Bud Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Grønnsakspiserne dør de også, og jeg behøver ingen studier å vise til for å bevise at jeg har rett! 4
Gjest helen Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Man kan jo spise annet en grønnsaker da! Halooo! og om du ikke kan referere til studier så tar jeg deg i grunnen ikke helt seriøst, blir litt som wikipedia uten referanser...
Gjest blah blah Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Halooo! Tar du ikke ting seriøst eller? Og du forventer å bli tatt seriøst med måten du skriver på 1
Gjest avocadoen Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Jeg skal skrive noe jeg aldri har skrevet før-> LOL! 1
Sugerøret Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 For all den sprøyting av grønnsaker er ikke farlig Artig at du tok dette opp, selv ditt innlegg høres hysterisk ut : http://www.nrk.no/fordypning/tillater-mer-gift-i-maten-1.8284612
Havbris Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 En ting er iallefall sikkert - vi skal dø en gang alle sammen. 4
Gjest blah blah Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 For all den sprøyting av grønnsaker er ikke farlig Artig at du tok dette opp, selv ditt innlegg høres hysterisk ut : http://www.nrk.no/fordypning/tillater-mer-gift-i-maten-1.8284612 Er så fristende å spise grønnsaker som har stått i jorda rett ved siden av e18 og all eksosen og i tillegg bli sprøytet full av gift. Namnam
Bonito Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Det handler vel om å finne den gyldne middelvei tenker jeg, for det å være alt for opphengt i at alt skal være så sunt som mulig kan også være skummelt. Det finnes noe som heter ortoreksi også vet du, og det er absolutt ingen hyggelig sykdom. 1
Havbris Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Jeg har to voksne sønner. Den ene røyker, og jeg skjønner jo at det er fordi han fikk noen pølser i løpet av oppveksten. Den andre røyker ikke, men han har også fått pølser. Da driver han sikkert med noe annet muffins som jeg ikke vet om? 6
Gjest Nikki09 Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg har aldri møtt noen som har overlevd å la alt dette være heller... 1
Thalassos Skrevet 20. september 2012 #15 Skrevet 20. september 2012 Jeg håper du tuller? Hvis ikke: oppsøk hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå