TheSunnyGirl Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Hey! Trenger virkelig hjelp til å finne ut av noe... Jeg skal kjøpe playstation 1 ganske billig fra en på finn.no. Problemet er bare at det er ingen som selger spill! Jeg har funnet en del på Ebay, men spørsmålet er om amerikanske spill vil funke på en norsk maskin? Eller er det kanskje noen som selger ps1 spill? Håper noen som har peiling på dette området kan hjelpe meg!
Wednesday Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 (endret) er det ikke asia/usa og australia/europa som er sonene på ps1 ?.. synes å huske det... edit; løsningen er selvsagt å kjøpe en konsoll som er "chippa", problem solved Endret 20. september 2012 av Wednesday
TheSunnyGirl Skrevet 20. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2012 er det ikke asia/usa og australia/europa som er sonene på ps1 ?.. synes å huske det... edit; løsningen er selvsagt å kjøpe en konsoll som er "chippa", problem solved Ja, men nå har jeg ikke det som et alternativ... har hørt at det har med å gjøre om disken er merket med PAL, og at dersom den er PAL fungerer det på europeiske maskiner?
Wednesday Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 (endret) Ja, men nå har jeg ikke det som et alternativ... har hørt at det har med å gjøre om disken er merket med PAL, og at dersom den er PAL fungerer det på europeiske maskiner? ja, stemmer. er de merket med PAL fungerer de i europa og australia. tror det står NTCS eller noe lignende på de som fungerer kun på amerikanske/asiatiske konsoller. Endret 20. september 2012 av Wednesday
TheSunnyGirl Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2012 ja, stemmer. er de merket med PAL fungerer de i europa og australia. tror det står NTCS eller noe lignende på de som fungerer kun på amerikanske/asiatiske konsoller. Ja, da sier jeg tusen takk for hjelpen! :D de spillene jeg fant billig på ebay var nemlig PAL, så da går jeg for de!
Wednesday Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Ja, da sier jeg tusen takk for hjelpen! :D de spillene jeg fant billig på ebay var nemlig PAL, så da går jeg for de! happy gaming
puusekatt Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Hvis du har ps3 så kan du kjøpe mange billige ps1 spill, er det jeg gjør. (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå