Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Hva bør man spise før trening for å fortsatt kunne gå ned i vekt? Tenker først og fremst på hvis man skal spise middag før man drar på trening, bør man feks spise pasta, eller bør man holde seg unna dette? Eller bør man feks vente med å spise middag til etter treningen, for å få mest mulig ut av fettforbrenningen?
Gjest Lady-M Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Det er viktig å spise før trening. Spis litt karbohydrater og mye proteiner. Du kan gjerne spise pasta, men vær forsiktig med hvetemel hvis du skal slanke deg. Grov pasta er bedre, det får man kjøpt i noen daglivarebutikker. Etter trening bør du få i deg proteinrik mat. Kan også spise litt karbo etter trening, f.eks banan.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Men bør man spise etter trening, hvis man trener på kvelden. Si at jeg trener rundt sju-halv åtte tiden og holder på i ca en time. Bør man da spise noe? Jeg har nemlig hørt at man ikke bør spise hvis det er mindre enn to timer til man legger seg....
Gjest Lady-M Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Når du trener så sliter du på musklene og derfor trenger de proteiner for å bygge seg opp igjen. Det er under hvile/søvn at musklene bygger seg opp. Men prøv å unngå karbohydrater og fett så sent på kvelden, det kan du legge på deg av. Selv så spiser jeg en vanlig middag før trening, og en proteinshake + en salat etter trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå