Gå til innhold

et spm om facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å fikse på facebook så når man skriver til noen på wallen eller kommenterer et bilde så dukker det IKKE opp på newsfeeden til dine andre venner?

Anonym poster: a21c649a6fcdd026ab73e3f73815927b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle mine Facebook-venner, vennligst gjør meg en tjeneste: Jeg vil gjerne være din venn og dele ting med deg. Dessverre - med de siste endringene i FB, kan alle se all aktivitet på alles vegger! Liker du, eller kommenterer du en venn, vil vedkommendes venner og venners venner automatisk se ditt innlegg. Dette kan vi ikke velge bort selv, så derfor trenger jeg din hjelp - før musen over mitt na

vn over her (ikke klikk), - da vises et vindu - før musen over "Venner" (uten å klikke) gå videre til "Innstillinger", klikk her og en liste vises. Fjern haken på "Kommentarer og ting folk liker". Hvis du gjør det vil mine aktiviteter forbli blant mine venner og familie, og ikke publiseres videre. Kopier dette til din status, slik at dine kontaktene også blir tipset om dette. har bare hørt om denne metoden.....

Anonym poster: 6c1ad3a9cfebfa651d732b8e0655191f

Skrevet

Ikke uten at de(n) vennen(e) du ikke vil skal se dette selv går inn og huker det vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...