Christy Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Begynte først på Trionetta, de ble jeg kvalm og dårlig av. Nå går jeg på jasmin, har brukt de over en lengre periode nå og er ganske sikker på at det er de som har skyld i mitt dårlige humør nå for tiden. Noen andre her som har opplevd dette? Og hvilken p-pille har dere best erfaring med? Må kontakte legen å få byttet snarest!
aowi Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Jeg går på jasmin og er storfornøyd har gått på trionetta og marvelon tidligere men de ble jeg dårlig av (sånn mens i 14 dager, brystspreng og sånn) gikk over på eugynon etter dette og de funka helt flott men de ble tatt ut av produksjon men nå er jeg som sagt storfornøyd m jasmin :rosasmil:
leslie Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 gikk også på trionetta en stund meg la på meg så masse... går nå og har gått på det i lang stund på yasmin, og er fornøyd..ja jeg gikk opp noen kilo, men om humøret mitt er noe annerledes? vel kanskje litt, men jammen meg ikke lett å vite om det er pga pillene eller om det er normalt for min del
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå