Sophie-Ann Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Jeg la til noen nye bilder på Sukker og ble supermedlem og BANG, innboksen FULL av hyggelige meldinger fra kjekke gutter Klart, det kom noen rare også, de gadd jeg ikke svare på. Så, for å komme til saken.... Jeg har også en profil på Match, og der har jeg chattet med en fyr i noen dager nå. Vi traff hverandre i dag, bare i noen minutter, og han er mye bedre i virkeligheten enn på nett, jeg ble faktisk litt satt ut. Vi har en utrolig god tone og praten går veldig lett, både på nett og når vi traff hverandre. Cluet er at jeg egentlig skal på en date i kveld, det er bare kino, men jeg har heller lyst til å spørre han jeg traff tidligere i dag og avlyse med han andre. Det er jeg som har kjøpt og betalt billettene...Men jeg føler at det kanskje er litt kjapt og litt drøyt? Men så får jeg så dårlig samvittighet ovenfor han jeg allerede har en avtale med....Jeg vet at han jeg vil på date med har barnefri, og har ikke barnefri igjen før om 14 dager.... What to do??? (håper dere skjønte denne....)
toffel Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 (endret) Spørr han andre om å møtes i morra? Han som ikke har barnefri Mente spørr han som har barnefri i morra om å møte han i morra, bytte eller noe. Ahh ble forvirra over hva jeg mente selv haha Endret 20. september 2012 av toffel
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 For mange jern i ilden, snart smelter de alle sammen. Konsentrer deg om en fyr, og ikke ditch han du allerede skal ut med.<br /><br /> Anonym poster: 5d56778e08aac10d229b9f9fb865677c 6
Sophie-Ann Skrevet 20. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2012 Vel....saken er at jeg har en annen date i morgen... , altså en tredje fyr....Har lyst til å avlyse den også kjenner jeg....
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Oi, hm.... Jg mener fortsatt du har for mange jern i ilden, og nå ble det flere. Slitsomt for deg og?<br /><br /> Anonym poster: 5d56778e08aac10d229b9f9fb865677c 2
Sophie-Ann Skrevet 20. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2012 Nei, dette er første daten min på 1,5 år. Så jeg syns ikke dette er så mye. De er hyggelige nok, men jeg liker han jeg traff i dag best. Og siden vi begge har barn, så er det ikke så lett å møtes....
toffel Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Har du møtt han du egentlig skal møte i dag før da?
Sophie-Ann Skrevet 20. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2012 Nei, kun chattet med han....
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Lytt til intuisjonen din, du. Har du kun lyst til å treffe han du traff i dag, så gjør du det. Da er sjansen større for at dere kan få til noe ordentlig også. 1
Gjest Morteno Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Siden dere begge har barn så har dere jo allerede mye tilfelles og mye å snakke om. Spesielt om barna er på samme alder. Og siden han har barn er jo han også ansvarsbevisst, vil jeg tro. Er ikke så dumt det. Hørtes ut som en god ide å møte han igjen ja. Er ikke så farlig å avlyse med de andre, er jo tross alt nettdating og ikke noen du faktisk vet hvem er, så de tar det nok ikke så personlig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Jeg synes ikke det er noe galt i å treffe fler for en 1.date, men hvis jeg virkelig finner tonen med en person ser jeg ikke helt behovet for å treffe andre "i tilfelle". Da blir jo de andre nummer to inntil du har avklart med han du liker best. Å møte flere flere ganger tenker jeg det er mest behov for hvis man er relativt usikker på alle, men vil bli bedre kjent. Vet ikke helt, egentlig. Jeg har truffet en fyr tre ganger i løpet av sommeren, og chattet mye med ham, men ikke blitt noe sikrere på at jeg vil noe med ham. Så traff jeg en annen nylig - og der føltes det som det kan være såpass kjemi og felles interesser at jeg allerede nå vet jeg kunne tenke med å finne ut både det ene og andre. Da mistet jeg lysten til å date flere, enn så lenge. Anonym poster: ac811354d5ab3c2a322166068208dfd0
Sophie-Ann Skrevet 21. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2012 Jeg gjennomførte daten i går, og det var helt greit. Ikke min type, så vi skal ikke treffes mer. Rart å gå på date igjen!! 1
micromaya Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Synes det var bra av deg at du gjennomførte uansett. En ting mindre å ha dårlig samvittighet for, og så er du på g igjen. Eller ny date, om du vil Lykke til! 1
venus_ Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 (endret) Date han du har mest lyst til å date. Å dra på date når du egentlig har lyst til å være sammen med en annen er enda dårligere gjort enn å avlyse. Edit: Nevermind Så nå at jeg er litt sent ute (lese hele tråden før jeg svarer neste gang..). Endret 21. september 2012 av venus_
Gjest Bandit Skrevet 21. september 2012 #16 Skrevet 21. september 2012 Jeg gjennomførte daten i går, og det var helt greit. Ikke min type, så vi skal ikke treffes mer. Rart å gå på date igjen!! Synd det ikke fungerte. Men jeg synes du gjorde det rette. Det å ha flere på blokka samtidig vil bare gjøre det vanskeligere å ta et godt valg.
Sophie-Ann Skrevet 21. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2012 Hurra!! Jeg skal på date med han som jeg liker så godt! Guuud som jeg gleder meg Vi har chattet i hele dag. Jeg har avlyst den andre daten jeg hadde i dag. Er ikke riktig å gå på en date, når du egentlig vil være med noen andre. 3
Gjest Wei Wei Skrevet 21. september 2012 #18 Skrevet 21. september 2012 Hurra!! Jeg skal på date med han som jeg liker så godt! Guuud som jeg gleder meg Vi har chattet i hele dag. Jeg har avlyst den andre daten jeg hadde i dag. Er ikke riktig å gå på en date, når du egentlig vil være med noen andre. Så bra!!! Hold oss oppdatert.
Sophie-Ann Skrevet 22. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2012 Det var kjempe koselig :-). Vi har sendt litt meldinger i dag, spent på fortsettelsen! :-) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå