Gå til innhold

Nyttårsaften - eneste single i gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninnegjeng på 11 stykker, fantastiske jenter som jeg er så utrolig glad i. Vi har feiret nyttår sammen siden vi var 16 år gamle, vi er nå 26 år. De siste årene har kjærester fått være med feiringen, og det har vært koselig. Liker best når det bare er oss jentene, men jeg skjønner jo at de som har kjæreste vil være med kjæresten på nyttårsaften. I fjor var vi 3 single, men i år er jeg den eneste. Jeg har aldri hatt kjæreste, så de og jeg er vant til at jeg alltid er alene :P Jeg synes ikke det er noe stas i år, å være den eneste uten følge! De sitter jo ikke oppå hverandre og kliner hele kvelden, men dere skjønner problemet :sukk:

Hva gjør dere single på nyttårsaften?

Anonym poster: 53f810a1405a6d4b0f201a5ec90cc02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lenge til nyttår, og mye kan skje før den tid. Kanskje alle har kjærste innen da, eller flere er blitt single...?

De årene det ikke er store fester i vennegjengen, men mer par-middager (som jeg forøvrig synes er et tullete konsept...) har jeg vært med familien min på fjellet. Veldig hyggelig :)

Skrevet

Jeg har aldri vært den eneste single, men jeg har ofte vært den som alltid har vært singel mens mange av de andre i venninnegjengen har hatt kjærester. Det har ikke gjort meg noe, egentlig. Som regel er de veldig flinke til å være inkluderende, så jeg føler mer at vi er én stor vennegjeng enn flere venninner med tilhørende kjærester. Jeg kan like gjerne bli sittende å prate alene med en av kjærestene som med en av venninnene mine.

Men jeg skjønner at det kanskje kan bli kjipt om dere er såpass mange og du blir den eneste single. Kanskje greit å prate med venninnene dine om det før turen, sånn at de kan være ekstra obs på å ikke bli for mye «par»?

• Liker 1
Skrevet

Du har i det minste noen å feire nyttår sammen med, 11 gode venner og deres partnere.

Anonym poster: 8f1cf5181a4153d343418bfac19d77af

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg er veldig heldig som har gjengen min :)

Får se når det nærmer seg. Har jo flere alternativer;

-familien (veldig rolig og koselig med tanter, onkler, kusiner og fettere)

-dra på tur med en singel venninne (og trolig en venninne av henne også)

-en annen venninne og hennes gjeng (mer festopplegg enn min gjeng)

Håper jo aller mest at jeg får meg kjæreste innen den tid da :) Men har vært singel hele livet, så sjansen er liten for at den rette dukker opp de neste månedene :sukk:

Anonym poster: b291819ad0cc21758bc4374fb5a85902

Skrevet

Ja, jeg er veldig heldig som har gjengen min :)

Får se når det nærmer seg. Har jo flere alternativer;

-familien (veldig rolig og koselig med tanter, onkler, kusiner og fettere)

-dra på tur med en singel venninne (og trolig en venninne av henne også)

-en annen venninne og hennes gjeng (mer festopplegg enn min gjeng)

Håper jo aller mest at jeg får meg kjæreste innen den tid da :) Men har vært singel hele livet, så sjansen er liten for at den rette dukker opp de neste månedene :sukk:

Jeg er TS. Ser at AB-kodene ikke er den samme :klo:

Skrevet

Er jo litt over 3 mnd igjen til nyttårsaften.

Mye kan ha skjedd innen den tid :)

Jeg pleier og gå ut på byen sammen med ei venninne, vi begge er nå single og det må jo nytes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...