Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Jeg har en jente på 5 år som har begynt i barnepark. Hun har tidligere gått i barnehage. Til forskjell fra vanlig barnehage, så er det slik at i barnaparken leveres barna rett i uteområdet i barneparken, dvs. at de må være kledd for å være ute når de reiser hjemmefra, og de klærne de har på seg når de kommer har de storsett på seg de 3-4 timene de er der, selv om de av og til er inne også. Nå når det begynner å bli kaldere vil jo dette bety at man bør kle barna med ull innerst og fleece utenpå og så regntøy/utedress ytterst for at barna skal holde varmen ved utelek Men det betyr også at fremmover når kulden setter inn, så kommer min datter enten til å ha på seg fleece eller ulldress utenpå ullundertøyet, istedetfor vanlig inneklær slik hun pleide i barnehagen, (vanlig genser og bukse.) Jeg lurer derfor på hva dere andre som har barn i barnepark gjør? Er dette vanlig eller er det helt normalt at barna nesten daglig i fleeceklær eller ulldress istedefor "vanlige inne-klær", eller virker det rart? Takk for svar:)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jeg hadde nå det til vanlige inneklær på mine da de gikk i barnehage. Det var kaldt på gulvet i bhg. Virker mer rart med de som kommer kledd for catwalken spør du meg, ungene skal bevege seg og være komfortable. Anonym poster: e3b8833aa54fb6753db3d137db75de93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå