Gjest Gjest Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Når begynner barnehagebarna å bruke vinterdress? Holder det at det er under 5 grader på dagtid eller bør det være rundt 0? Hva gjør dere?
Harlekin Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Det er da så forskjellig fra barn til barn. Min datter fryser ganske lett, så henne kommer jeg til å "putte på" vinterdress ganske snart ... her jeg bor er det ikke så ofte veldig kalde temperaturer, men det er rått og vått og oppleves ofte mye kaldere enn det faktisk er.
Gjest Marmot Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Vinterdress ved 5 grader? Hva skal barna bruke når det er -9? Vi bruker uforet høstdress, og ull under. Først ett lag, innerst. Når det begynner å bli et par minusgrader tar vi et lag ull utenpå der igjen også.
Concertina Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Jeg venter til snøen kommer stort sett, det er som oftest snø før det er mange dager hvor det er mange minus midt på dagen. Vi bruker høstdress med ull under fram til da, får god plass til både 2 og 3 lag med ull under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå