Gå til innhold

Ulloverdel, lag nr. 1, overkropp, ikke body.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle skrive overskriften her.

Jeg har et barn som er ferdig med å bruke bodyer. Hvilke plagg bruker dem da på overkroppen, som det første laget, nå når det blir kaldere ute?

Anonym poster: 3afeec99250ed4b735d67effce68457c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janus har tynne ullgensere, som er veldig lik Pierre Robert, bare i barnestørrelse. :)

Skrevet

pierre robert har også barnestørrelse ulltrøyer nå i friske farger.

Skrevet

Pierre Robert sine er deilige. Minste størrelsen er 86/92. :)

Skrevet

Jeg kjøpte noen plagg fra Pierre Robert nå. Janus syns jeg faktisk var litt dyrt, har andre også det inntrykket eller er det bare meg? Tror nok jeg kommer til å kjøpe resten av ullklærne på H&M da jeg må tenke en del på prisen..

-TS.

Anonym poster: c13be70c13b2a71a83a6b72368f55484

Skrevet

Jeg kjøpte noen plagg fra Pierre Robert nå. Janus syns jeg faktisk var litt dyrt, har andre også det inntrykket eller er det bare meg? Tror nok jeg kommer til å kjøpe resten av ullklærne på H&M da jeg må tenke en del på prisen..

-TS.

Anonym poster: c13be70c13b2a71a83a6b72368f55484

Janus er da ikke så dyrt. Må huske at kvaliteten ofte følger prisen.

Men ang Pierre Robert som blir nevnt her, ikke er det så veldig at det gjør noe, men kvaliteten er ikke noe å skryte av. Det jeg har hatt til mine barn har gått i oppløsning etter kort tids bruk og få vask. Janus(og de fleste andre merker) holder seg fint vask etter vask.

Hm sin har jeg ikke erfaring med, men jeg syns den ser ut som den typen som raskt blir utvasket.

Anonym poster: 3a8ed230fdc8b9864581c88a2451684d

Skrevet

HM har hatt elendig kvalitet tidligere. Jeg skyr dem...

Janus kan man ofte finne på salg. (Som hos Smart Club nå om dagen. 100,- og 199,- for sett.)

Pierre Robert har fine farger, og grei kvalitet.

Skal man handle billig, er Tom og Trine ulla til Sparkjøp bra. (Men ikke så slitesterk som janus/Safa o.l.)

Cubus sin ull er også bra.

Skrevet

Nøstebarn, ull/silke.

Devold, ull/silke.

Ull/silke blandingen er best til under syns jeg. Spesielt når det er inn og ut av varme hus. Da er det greit å ta av genseren og bare gå i undertrøyen uten at det blir for varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...