Gjest Tøfflus Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Hvis også dere sliter med at barna tar på feil sko, så les dette: http://www.drommeland.com/2012/09/shoezooz Det er et todelt puslespill som barna setter sammen, og så klarer de å ta riktig sko på riktig fot. Kjempeflott!
Nada Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 genialt! Tror vi må kjøpe noen slike ja.
Sugerøret Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 På gummistøvler tegnet jeg et smilefjes på hver støvvel. Da måtte fjesene møtes for at det skulle bli riktig. Samme for joggesko.En liten smiley,(prikk om du vil) Disse måtte settes sammen til en hel stor prikk. Om noen skjønte hva jeg mente
Muscae Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 I barnehagen pleier jeg å løse det med å sette en teipbit på hver sko, og tegne en pil med tusj på teipen. Pilene skal peke på hverandre for at det blir riktig. Og dette har jeg kommet på helt selv... Kunne blitt rik på den ideen, tydeligvis.... 2
Gjest Tullemor Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Det er jo sånne småting som gjør hverdagen enklere man må bli gründer innen, vettu! :D
absinthia Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Lurt! Jeg har bare satt skoene i feil rekkefølge mot en vegg, ettersom barna som oftest tar den innerste foten i den ytterste skoen først.
Gjest Tullemor Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Lurt! Jeg har bare satt skoene i feil rekkefølge mot en vegg, ettersom barna som oftest tar den innerste foten i den ytterste skoen først. Gjør de? Det har jeg ikke lagt merke til
Gjest Tøfferud Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Det har ikke jeg lagt merke til, må se etter nå
Gjest Dream89 Skrevet 27. september 2012 #14 Skrevet 27. september 2012 Vi har lært stedatteren høyre og venstre. Og nå sier vi bare de skal på høyre og den skal på venstre. Og hvis hun tar feil så sier vi bare at hun er kjempe flink men de er på feil så bytter hun og da er hun super fornøyd:D
Gjest Tøfflus Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Vi har lært stedatteren høyre og venstre. Og nå sier vi bare de skal på høyre og den skal på venstre. Og hvis hun tar feil så sier vi bare at hun er kjempe flink men de er på feil så bytter hun og da er hun super fornøyd:D Hvis hun også kan forskjell på bokstaver, så kan man jo f.eks. skrive H og V i skoene, så blir det riktig sko. Det er det jeg synes er så fint med Shoezooz, for de får det til helt selv, så slipper man å bytte når de endelig har fått på skoene.
Gjest Dream89 Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Hvis hun også kan forskjell på bokstaver, så kan man jo f.eks. skrive H og V i skoene, så blir det riktig sko. Det er det jeg synes er så fint med Shoezooz, for de får det til helt selv, så slipper man å bytte når de endelig har fått på skoene. Det kan hun ikke ennå:/ Og hun må jo lære en gang og ta på riktig bein så hvorfor ikke bare begynne tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå