Gå til innhold

Riktig sko på riktig fot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

genialt! Tror vi må kjøpe noen slike ja.

Skrevet

På gummistøvler tegnet jeg et smilefjes på hver støvvel. Da måtte fjesene møtes for at det skulle bli riktig.

Samme for joggesko.En liten smiley,(prikk om du vil) Disse måtte settes sammen til en hel stor prikk.

Om noen skjønte hva jeg mente :P

Skrevet

I barnehagen pleier jeg å løse det med å sette en teipbit på hver sko, og tegne en pil med tusj på teipen. Pilene skal peke på hverandre for at det blir riktig.

Og dette har jeg kommet på helt selv... Kunne blitt rik på den ideen, tydeligvis....

• Liker 2
Skrevet

Det er jo sånne småting som gjør hverdagen enklere man må bli gründer innen, vettu! :D

Skrevet

Lurt! Jeg har bare satt skoene i feil rekkefølge mot en vegg, ettersom barna som oftest tar den innerste foten i den ytterste skoen først.

Skrevet

Lurt! Jeg har bare satt skoene i feil rekkefølge mot en vegg, ettersom barna som oftest tar den innerste foten i den ytterste skoen først.

Gjør de? Det har jeg ikke lagt merke til :rolleyes:

Gjest Tøfferud
Skrevet

Det har ikke jeg lagt merke til, må se etter nå ;)

Skrevet

Vi har lært stedatteren høyre og venstre. Og nå sier vi bare de skal på høyre og den skal på venstre. Og hvis hun tar feil så sier vi bare at hun er kjempe flink men de er på feil så bytter hun og da er hun super fornøyd:D

Skrevet

Vi har lært stedatteren høyre og venstre. Og nå sier vi bare de skal på høyre og den skal på venstre. Og hvis hun tar feil så sier vi bare at hun er kjempe flink men de er på feil så bytter hun og da er hun super fornøyd:D

Hvis hun også kan forskjell på bokstaver, så kan man jo f.eks. skrive H og V i skoene, så blir det riktig sko. Det er det jeg synes er så fint med Shoezooz, for de får det til helt selv, så slipper man å bytte når de endelig har fått på skoene.

Skrevet

Hvis hun også kan forskjell på bokstaver, så kan man jo f.eks. skrive H og V i skoene, så blir det riktig sko. Det er det jeg synes er så fint med Shoezooz, for de får det til helt selv, så slipper man å bytte når de endelig har fått på skoene.

Det kan hun ikke ennå:/ Og hun må jo lære en gang og ta på riktig bein så hvorfor ikke bare begynne tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...