Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe en mann kan komme helskinnet gjennom?

Anonym poster: e9c8c160bbda189034c031c8066f0d35

Anonym poster: e9c8c160bbda189034c031c8066f0d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun er gravid så ;) Men om hun bare ser gravid ut daaa blir det nok krig!

• Liker 5
Skrevet

Nei :ler: Det tviler jeg sterkt på.

Skrevet

Jeg ville spurt først, jeg har vært gravid 3 ganger men aldri sett behovet for gravidundertøy.

Anonym poster: 128a0f4bd83ae6051f01753fbc8606ad

Skrevet

Om hun føler behov for det selv så kanskje. Selv hadde jeg aldri behov for det, men du kan jo fiske litt og prøve å finne ut om det er noe hun kunne tenkt seg.

Skrevet

Om hun er gravid så!

Jeg hadde blitt glad jeg, men han måtte kommet hjem med riktig størrelse. Hadde det vært for stort eller for lite ser jeg for meg at jeg bråt ikke hadde vært så glad lenger. Skal ikke så mye til før humøret snur for tida :fnise:

Skrevet

Kanske jeg spør dumt, men hvordan skal undertøy for gravide skille seg ut fra vanlig undertøy? Amme-bh er jo en ting, men... :)

Skrevet

Ett Ullpledd å delige myke pusesokker kan du kanskje være heldigere med ;o) Mye hormoner som løper så kanskje greit å fiske litt først ;) tihi

• Liker 2
Skrevet

Ett Ullpledd å delige myke pusesokker kan du kanskje være heldigere med ;o) Mye hormoner som løper så kanskje greit å fiske litt først ;) tihi

Og pysjbukse!! Det hadde jeg blitt ille glad for hvertfall! :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Kanske jeg spør dumt, men hvordan skal undertøy for gravide skille seg ut fra vanlig undertøy? Amme-bh er jo en ting, men... :)

Det kan jo være mer behagelig med noe som går over magen slik. Sexy, not!

• Liker 1
Skrevet

Og pysjbukse!! Det hadde jeg blitt ille glad for hvertfall! :jepp:

Ja! Skulle gjerne hatt disse da jeg var gravid.

Skrevet

Kva er "gravid undertøy"? Viss det er mammatruser du meiner, kan du vel kjøpe det viss du trur ho vil ha det. Eg trong aldri det.

Skrevet (endret)

Hvis jeg skulle gå gravid hele vinteren ville jeg heller satt pris på en skikkelig vinterjakke som gikk over magen eller en pen kjole som kan brukes når juleselskapene begynner. Undertøy kan jeg ikke huske var noe problem i det hele tatt.

*skrivefeil

Endret av Frua
  • Liker 1
Skrevet

TS: Tror jeg skal prøve meg på noe koseklær istede for undertøy, føler at det er litt tynn is å bevege seg ut på, hun er litt ustabil i humøret:P

PS. Jeg vet du leser dette jenta mi, vil bare si at jeg elsker deg:*

Anonym poster: 97d00a29d37e4f6bac79c467d88b34cb

• Liker 4
Skrevet

Naaa, jeg synes det hørtes kjempesøtt ut jeg da.

Jeg hadde blitt veldig glad :) hvis det var fint undertøy da, ikke sånne svære mammatruser :)

Jeg er veldig glad i hipsterne i mammaavdelingen på H&M.

Skrevet

Jeg snakker kun for meg selv nå, men jeg hadde nok ikke satt veldig pris på undertøy, og nok spesielt ikke undertøy for gravide som fremstår fryktelig lite spennende.

For min del hadde jeg nok heller ikke satt så veldig pris på koseklær. Det jeg derimot hadde satt pris på var ting jeg kunne pynte meg med. I forrige svangerskap følte jeg meg veldig lite fresh, og jeg tror at det få å ta på meg noe som hadde gitt meg noen ekstra blikk fra mannen, nok hadde vært det jeg satte mest pris på.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være mer behagelig med noe som går over magen slik. Sexy, not!

Haha, sånne bruker jeg hele tiden, og jeg har aldri gått gravid ;p Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...