Ireth Carnesir Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Etter den tråden om hvilke butikker man unngår hadde det vært kjekt med en om hvilke butikker man handler i. Noen ramset jo opp alle butikkene jeg kommer på.... nesten :D Jeg har selv store problemer med å finne meg klær. Så jeg er ganske klesløs for tiden. De siste gangene har jeg handla på H&M og B-young. Men det blir neppe B-young den her sesongen. Klærne der nå er skrekkelige :o
Gjest Cuddly Skrevet 23. februar 2004 #2 Skrevet 23. februar 2004 Bl. annet hos h&m, Vero Moda, Bik Bok, Carlings...
Gjest valmue, i. i. Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Sand, Mango, Noa Noa, Oasis, H&M, Vero Moda, Deguy, Match, Mexx, Filippa K, Part Two, Sandwich, Zara (København og London) samt mindre nisjebutikker. Handler også en god del i utlandet, både i billige kjedebutikker og butikker med mer eksklusive varer. (designerklær) Er ofte utenlands i jobbsammenheng og pleier da å rase gjennom større butikker av typen Selfridges, Debenham (London) eller Macy (N.Y) hvor de har flere merker og stort utvalg under ett og samme tak. Ikke alltid så spennende, men tidsbesparende. Liker mye forskjellig og blander gjerne billig og dyrt. Har ingen bestemt stil, men er opptatt av klær og kler meg etter humør og anledning.
Redhead Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Lene V, B-Young, HM, Kappahl, Neste Stopp.
Arwen Skrevet 23. februar 2004 #5 Skrevet 23. februar 2004 Mango, HM, Cubus, Bik Bok, Carlings og Vero Moda.
Gjest Seleena Skrevet 23. februar 2004 #6 Skrevet 23. februar 2004 Mango, HM, Cubus, Bik Bok, Carlings og Vero Moda.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #7 Skrevet 23. februar 2004 Favorittbutikkene er Mango, Neste Stopp, Peder Risøe etc. Jeg håper dere som sier dere handler på Bik Bok er yngre enn meg...
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #8 Skrevet 23. februar 2004 Favorittene er H&M, Neste Stopp, Noa Noa, og sko hos Logo og Valkyrien sko. hm... jeg har vel ikke noen faste prinsipper. Utenom at jeg handler BHer i undertøysbutikker, og ikke hos kjedene.
-ida- Skrevet 23. februar 2004 #9 Skrevet 23. februar 2004 Mye hos H&m, ellers litt av hvert noen plagg her og der. Olabukser hos carlings som regel, ellers handler jeg for det meste på salg.
Arwen Skrevet 23. februar 2004 #10 Skrevet 23. februar 2004 Jeg håper dere som sier dere handler på Bik Bok er yngre enn meg... Hvor gammel er du da? Jeg er 23. Handler der egentlig mest fordi jeg får rabatt - ellers hadde jeg vel ikke gjort det tror jeg. For dyrt i forhold til kvalitet.
Gjest Cuddly Skrevet 23. februar 2004 #11 Skrevet 23. februar 2004 Så lenge kroppen er såpass ok at fornarina kler meg, så handler jeg de (pluss litt til) hos Bik Bok Uavhengig av alder...
Saga Skrevet 24. februar 2004 #12 Skrevet 24. februar 2004 Neste Stopp, Bik Bok og Vero Moda er favoritter, men jeg handler der jeg finner klær. Kan ikke bestemme meg for å kjøpe alt ett sted.
myagi Skrevet 24. februar 2004 #13 Skrevet 24. februar 2004 Vero Moda så klart. Ellers titter jeg alltid innom Shopgirl og Ichi. På H&M kjøper jeg accesories og på Lindex kjøper jeg undertøy.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2004 #14 Skrevet 25. februar 2004 Vero Moda, H&M, Lene V, bik bok og av og til på carlings. Mrs.Potter
magolia Skrevet 25. februar 2004 #15 Skrevet 25. februar 2004 Min favoritter er Mango og VILA. Finner også mye kjekt og billig hos H&M!
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2004 #16 Skrevet 25. februar 2004 Jeg handler mye hos H&M, og noe på KappAhl og Lindex. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå