solch Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 (endret) Da jeg i hele barndommen fra jeg var 8 år opplevde deja vu. Dette hadde jeg veldig hyppig da jeg var 11-15 år gammel, fra et par ganger i mnd til flere ganger om dagen. Senere fikk jeg tanker i hodet som etter bare noen sekunder blir til virkelighet. Dette har skjedd veldig hyppig særlig det siste året, som oftest flere ganger i uka. Og skummelt var det i natt, da jeg drømte om en kunde på jobben som har hatt samme frisyre så lenge jeg har kjent han, at han hadde klipt av seg de skjønneste krøllene sine, altså, disse krøllene og det halvlange håret har han hatt i minst 4 år. I hele dag tenkte jeg over drømmen min, og hadde en sterk fornemmelse av at han faktisk hadde klipt seg. Og gjett hvem som kom kortklipt og nyklipt på jobben min i dag. Ellers som menneske har jeg veldig høy iq, rundt 135, veldig liberal, og føler jeg er en veldig god menneskekjenner. Samtidig er jeg venstrehendt og har god forståelse for matte. Og jeg finner "evenene" mine om man kan kalle det det, for skremmende. Flere som har det slikt? Endret 19. september 2012 av solch 1
Støvkornet Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Oi, så utrolig kult! Den evnen må du ta vare på! Ser du farlige situasjoner eller bare random ting?
Gjest Stronger Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Pokker altså, jeg leste en tråd om dette senest i går! Det var ei som var sanndrømt og som hadde ført journal over drømmene sine for å se om hun faktisk drømte ting før hun fikk vite det i våken tilstand.. Klarer desverre ikke å finne tråden nå
solch Skrevet 20. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2012 Oi, så utrolig kult! Den evnen må du ta vare på! Ser du farlige situasjoner eller bare random ting? Mest random egentlig. Men en gang kom det en bil kjørende bak meg, og jeg tenkte at vedkommende ville miste kontroll over bilen å kjøre meg ned, så jeg stoppet opp, og rett etter å ha kjørt forbi meg mister han fullstendig kontroll over bilen og havner i grøfta. Det var litt skummelt faktisk. En annen gang var moren min ute å gikk tur med hunden min, og når hun var på tur tenkte jeg veldig mye over en situasjon for mange år siden hvor hun skadet seg veldig på tur, og bestemte meg for å gå med telefonen min å nærheten fordi jeg følte på meg hun ville skade seg. Hun kom hjem og hadde fått en rusten spiker langt inn i hånden og måtte på legevakten å ta stivkrampesprøyte. Men det er de eneste skumle tingene jeg kommer på nå i farten da. 1
2shy Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Jeg er sanndrømt, men det begynte ikke før i voksen alder. Det begynte da jeg var alvorlig syk, i den perioden mediterte jeg mye og jobbet "innover" som det så fint heter. Det har tydeligvis fått meg i kontakt med intuisjonen min, for etter dette har jeg vært mye sanndrømt, og også fått opp sterke følelser rundt hendelser som kom til å skje. Eksempler: Jeg drømte om en stor naturkatastrofe, dagen etter skjedde tsunamien i Japan Jeg drømte om et stort snøskred, 2 dager etter var det et stort snøskred i Trøndelag Jeg drømte at en bekjent ikke var far til barnet sitt, dette skulle vise seg å stemme Jeg har drømt om samlivsbrudd hos 2 vennepar, det skjedd like etter (de var godt etablerte med barn, hus, osv) Jeg har drømt om ei venninne som er alvorlig uhelbredelig syk, at hun døde på en klinikk. Død betyr ofte forandring/ny start, og det var det jeg følte drømmen betød, ikke at hun skulle dø. Like etter får hun beskjed om at hun skal på en klinikk i utlandet, hvor legen sitt navn på det språket betyr "død". Det at hun kom inn på denne klinikken er et mirakel i seg selv pga helt syke ventetider på 1 år og lenger. Hun ventet 1 uke og gikk foran alle som stod på venteliste. Jeg fikk sterk følelse av at en slektning hadde kreft, kort tid senere var diagnosen et faktum. Dette er noen få eksempler på ting jeg får opp både i form av drømmer og "beskjeder". Det er jo ikke sånn at alt jeg drømmer skjer (ofte er jo drømmer også symbolsk og ikke bokstavlig), men ofte nok 1
solch Skrevet 20. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2012 Jeg er sanndrømt, men det begynte ikke før i voksen alder. Det begynte da jeg var alvorlig syk, i den perioden mediterte jeg mye og jobbet "innover" som det så fint heter. Det har tydeligvis fått meg i kontakt med intuisjonen min, for etter dette har jeg vært mye sanndrømt, og også fått opp sterke følelser rundt hendelser som kom til å skje. Eksempler: Jeg drømte om en stor naturkatastrofe, dagen etter skjedde tsunamien i Japan Jeg drømte om et stort snøskred, 2 dager etter var det et stort snøskred i Trøndelag Jeg drømte at en bekjent ikke var far til barnet sitt, dette skulle vise seg å stemme Jeg har drømt om samlivsbrudd hos 2 vennepar, det skjedd like etter (de var godt etablerte med barn, hus, osv) Jeg har drømt om ei venninne som er alvorlig uhelbredelig syk, at hun døde på en klinikk. Død betyr ofte forandring/ny start, og det var det jeg følte drømmen betød, ikke at hun skulle dø. Like etter får hun beskjed om at hun skal på en klinikk i utlandet, hvor legen sitt navn på det språket betyr "død". Det at hun kom inn på denne klinikken er et mirakel i seg selv pga helt syke ventetider på 1 år og lenger. Hun ventet 1 uke og gikk foran alle som stod på venteliste. Jeg fikk sterk følelse av at en slektning hadde kreft, kort tid senere var diagnosen et faktum. Dette er noen få eksempler på ting jeg får opp både i form av drømmer og "beskjeder". Det er jo ikke sånn at alt jeg drømmer skjer (ofte er jo drømmer også symbolsk og ikke bokstavlig), men ofte nok Oj så spennende. Ja nå kom jeg faktisk på at samlivsbrudd har jeg selv spådd et par ganger. Var f.eks et par som hadde vært sammen i... så lenge jeg kan huske. Fikk en sterk følelse over at det var slutt, så jeg måtte bare sjekke det ut, så jeg gikk inn på facebook-kontoen til vedkommende og da var det bare noen minutter siden sivilstatusen var endret. Men jeg har blitt så vandt til at intuisjonene mine stemmer, at det har blitt en del av det dagligdagse, så det blir fort glemt og ofte reagerer jeg ikke på det engang.
kontoinformasjon Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Jeg venter fortsatt på den dagen en synsk person vinner i lotto, helst flere ganger på rad 3
Stueloff Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Jeg er litt sanndrømt av og til, men sjeldent er det nøyaktig. Natt til i går drømte jeg f.eks. at jeg sto å valgte ut klær til en begravelse og at ei venninne hadde kjøpt seg hus og i går fortalte moren min at tanta til pappa (jeg kjente henne ikke) var død og at de skulle i begravelsen hennes på onsdag og at min bror har kjøpt seg hus. Kan bare komme på ett eksempel hvor jeg har drømt nøyaktig det som skjedde, og det var når jeg drømte at det ble slutt mellom en bekjent som jeg ikke hadde snakket med på lenge og dama. Dagen etter sendte han melding og inviterte meg på besøk hvor han fortalte at det var slutt. Håper at dette er en egenskap som går an å trene opp, for jeg synes det er veldig spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå