Gå til innhold

Erfaring med elektrolyse for fjerning av hår i "bikinilinjen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke ønske om å ha noe ala brazilian, men bare ta hår som stikker utenfor trusekanten. Har prøvd mange hårfjerningsmetoder, men tåler det dårlig. Har nå stygge små lilla merker/arr etter tidligere betente hårsekker pga hårfjerning.

Derfor tenkte jeg på elektrolyse (hvis jeg ikke tuller veldig med begrepene her??). Er det noen som har erfaring med å fjerne hår med elektrolyse?

Er det dyrt?

Er det permanent?

Funker det på såpass store partier som bikinilinjen, eller er det kun egnet til f.eks enkelthår på hake/kinn evt "damebart"?

Blir takknemlig for svar!!

:-)

Anonym poster: c0df846b1afd47d11c3f68010c2f9510

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken farge har du på håret?

Laser er definitivt den beste og mest effektive metode. Men det forutsetter at du har mørke hår. Og du må gå til en salong som bruker DIODElaser, IKKE IPL. IPL er egentlig ikke laser en gang og det holder ikke hårene borte for godt.

Jeg er kjempefornøyd med mine resultater iallfall :)

Anonym poster: 962c6c4bc87e591ef0bea418a5f24b0c

Skrevet

Ts her

Jeg har ganske mørkt hår, ikke svart, mer brunt. Laser ja.. Tenkte på om det var laser eller elektrolyse som jeg hadde hørt nevnt.

Fint å høre at det går an. Da skal jeg sjekke om den eeeneeeste hudpleiesalongen som fins her jeg bor tilbyr hårfjerning med diode-laser.

Var det dyrt? Vondt?

Anonym poster: 19c9ca11ebdddc16fa819fe4a547c06b

Skrevet

Jeg har tatt elektrolyse. Tar du hårene i vekstfasen, blir de (etter all sannsynlighet) borte for godt. Ulempen er at det er tidkrevende og ganske ubehagelig i bikinilinjen. Man tar bare ett hår om gangen, og hårene er også kraftige der nede. Det koster ca. 200 kr. per 15 min. På enkelte hudpleieskoler kan du få det gratis, det er ikke skummelt egentlig, lærerne følger veldig nøye med på elevene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...