AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg trenger litt hjelp. Dere vet den typiske historien - gutt og jente møtes, gutt virker interessert, jenta får følelser, gutt trekker seg unna, virker interessert igjen osv, men han gjør aldri noe med det. I dette tilfellet er det avstand, og han har hintet til å komme på besøk, men når det blir snakk om det virker det som om han får panikk. Håper jeg kan få forskjellige tips som kan hjelpe meg til å se at han sikkert ikke er "en av de rette". Jeg vet jeg fortjener bedre osv osv, men trenger alle tips jeg kan få. Anonym poster: 5d261eda073002b4d64f48a15409225d
makkapakka Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 vil du ha en som får lett panikk da?
Steinar40 Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Det er bare en ting du kan gjøre for å få slutt på det. Og det er å kutte all kontakt.
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Det er bare en ting du kan gjøre for å få slutt på det. Og det er å kutte all kontakt. "Gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør". Lyder dette kjent, Steinar?
kubrak Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Det er bare en ting du kan gjøre for å få slutt på det. Og det er å kutte all kontakt. så dramatisk...
Steinar40 Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 så dramatisk... Ihvertfall særdeles effektivt.
Lilliani Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Steinar har faktisk rett. Fortsetter du å ha kontakt med fyren kommer du neppe til å komme over han! Vondt gjør det, men sånn er det bare!
kubrak Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Ihvertfall særdeles effektivt. Skjønner ikke denne greia med at det alltid må ende i en hjerteskjærende og evigvarende kjærlighetsorg, med mindre man ilegger mannen besøks og kontaksforbud. I mine øyne er det merkelig oppførsel.
Gjest Alanya Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Hvis du har hatt en kjæreste før som virkelig var forelsket i deg,og ville se deg hele tida,sammenlign med den personen..Du kan spørre rett ut om han er intressert,hvis han ikke er det,så må du gjøre det slutt
Gjest Anon Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Her kommer mine tips: - Lag en spilleliste full av feel good sanger, stappfull med dårlige 90 talls låter og lady gaga. Hør på den og drit i sippe sanger! Den vil få deg i bra humør på en dårlig dag - Styr unna romantiske filmer, sett på en komedie heller - Plei deg selv så ofte du kan! Fotbad, te og et magasin hver kveld gjerne - Legg deg tidlig (for min del begynner jeg alltid å sippe på kveldene) - Begynn å tren! - Fokuser på noe du alltid har hatt lyst til å gjøre, enten det er å få en smashing kropp eller starte et band, og gjør det! - Dyrk hobbyen din/finn en hobby! - Skriv ned en liste over hva du har lyst til å gjøre denne måneden, gjerne noe du kan glede deg til. På denne måten har du noe å se fram til! - Les selvhjelp bøker (litt teit jeg vet, men gir deg en god følelse som varer lenge) - Unn deg god mat - Kjøp blomster til deg selv - Vær sammen med vennene dine, og planlegg ting sammen (kanskje en ferie?)
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 (endret) Skjønner ikke denne greia med at det alltid må ende i en hjerteskjærende og evigvarende kjærlighetsorg, med mindre man ilegger mannen besøks og kontaksforbud. I mine øyne er det merkelig oppførsel. Det kommer helt an på hvilke følelser det dreier seg om. Hvis du virkelig ville ha ei dame, men hun ikke ville ha deg av en eller annen grunn; da er det sannsynlig at du også ville reagert på samme måte. Kanskje ville hun ønske å fortsette som venner ettersom hun ikke har de samme sterke følelsene som du har; og dermed ikke forstår hvordan du har det, samtidig som hun ikke har noen problemer med å være venner. Men for deg ville da videre kontakt bare gjøre vondt verre, og medføre at du ikke kommer deg videre i livet. Endret 22. september 2012 av Steinar40
kubrak Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Men for deg ville da videre kontakt bare gjøre vondt verre, og medføre at du ikke kommer deg videre i livet. jeg klarer ikke helt å se det for meg Men nå vet jeg heller ikke helt hvordan situasjonen/relasjonen mellom disse er. Vil tro at hun kan gjøre en mellomting, som å slutte å ta initiativ og slutte å håpe på at dette blir noe ut av.
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 jeg klarer ikke helt å se det for meg Men nå vet jeg heller ikke helt hvordan situasjonen/relasjonen mellom disse er. Vil tro at hun kan gjøre en mellomting, som å slutte å ta initiativ og slutte å håpe på at dette blir noe ut av. Nei, har du ikke opplevd det på kroppen selv, så er det sikkert vanskelig å forstå. Men ofte er det sånn ihvertfall; altså at det egentlig ikke er spesielt konstruktivt for noen å være venner når et kjæresteforhold ikke fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå