Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 #21 Skrevet 24. februar 2004 Dagen er vår. Jeg har nok ansvaret for det meste som planlegges, men spør han til råds om alt unntatt kjolen. Buketten skal han få bestemme uten meg i tillegg til et par andre ting.
minniepus Skrevet 24. februar 2004 #22 Skrevet 24. februar 2004 Jeg bestemmer kjolen min, han bestemmer sitt antrekk og blomstene. Resten ordner vi i fellesskap. Vi har veldig lite detaljer å holde styr på, da hotellet pynter festlokalet. Deilig! Og vi styrer ikke med temafarger osv, men kjører nok samme stil på bordkortene som vi planlegger på invitasjonene. Er egentlig veldig avslappet i forhold til dagen begge to.
Engel Skrevet 24. februar 2004 #23 Skrevet 24. februar 2004 Det eneste jeg har gjort alene er å bestemme blomster og hvordan jeg skal ha håret, men også der har jeg fått brudgommens meninger. Rosa hadde ikke vært aktuelt nei, noe som er helt greit, er ikke glad i det selv heller. Han var til og med med og kjøpte kjole, og jeg var med å kjøpte antrekk for han. Til og med smykkene har han meninger om! :-) Definitivt VÅR dag ja. Problemet vårt har egentlig vært at andre har så mye meninger, altså familien... Men vi har elegant overhørt det aller meste, selv om det til tider har vært fryktelig irriterende.
Vendelin Skrevet 24. februar 2004 #24 Skrevet 24. februar 2004 Det eneste jeg ikke skal blande meg opp i er brudebuketten. Han vet hva slags farger alt er i, men buketten er jo tradisjonelt mannens oppgave og det blir det også hos oss.(jeg har abre sakt hv slags blomster jeg liker best..resten får være opp til han.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå