Gå til innhold

Hva heter denne filmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 10-12 år siden så jeg en film, men husker ikke hva den heter. Jeg husker plottet litt halveis, men håper likevel noen av dere helpe meg :)

Filmen er amerikansk og fra 80 eller 90-tallet. Jeg TROR det kanskje er Robbin Williams som har hovedrollen. Men jeg er ikke sikker. Alle hovedkarakterene er hvite.

Filmen handler om en mann som skal gifte seg med en dame. Han er lærer på High School, og skal få en pris (jeg husker ikke for hva). Under prisutdelingen skjer det noe som gjør at alle tror han er homofil.

Det er en mannlig repporter/journalist som skal fotfølge den "homofile" hovedpersonen, og finne ut av det. Det ender opp med at hovedpersonen finner ut at han er homofil og blir sammen med journalisten.

Når det kommer frem at han virkelig ER homofil, mister han jobben og ingen i lokalsamfunnet vil snakke med han.

Jeg husker godt en scene hvor han forteller forloveden under bryllupet at han er homofil og ikke vil gifte seg. Så stormer hun av gårde (i brudekjolen) til en pub hvor hun prøver seg på journalisten. Han avviser henne med at han er homofil, så utrbryter hun "er alle homofile?!".

Jeg har prøvd å google uten resultater. Beklager den dårlige plotbeskrivelsen, men det er 10-12 år siden jeg så filmen.

Anonym poster: 284a7d0f87e0d44200a4e2d8eb421c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! :hoppendeglad:

Anonym poster: 284a7d0f87e0d44200a4e2d8eb421c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...