karrie Skrevet 23. februar 2004 #1 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har msn messenger, og lurte på om hvis jeg ignorerer en av kontaktene på kontaktlista mi, ser denne personen d da? Er d noen måte personen finner ut d på, eller ser d bare ut som om jeg aldri er pålogga? Tenkte kanskje noen her visste d...
Gjest Donna Skrevet 24. februar 2004 #3 Skrevet 24. februar 2004 Litt teit kanskje om man har flere kontakter som også har de samme kontaktene -og så snakker kanskje et par om at "å - der kom XXXX også online" - og så har denne blokkert den ene og den får ikke beskjed om at vedkommende kom online. Da kan det virke dumt. ?? Bare en tanke jeg har gjort meg. men blokkeringsfunksjonen er ikke så dum igrunnen.
huzky Skrevet 24. februar 2004 #4 Skrevet 24. februar 2004 Virgo: jeg er enig. derfor tør jeg ikke ignorere noen
Mrs. B Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 I et sånt tilfelle kan man jo bare late som det har skjedd ved et uhell. Ikke verre enn det...
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2004 #6 Skrevet 25. februar 2004 I et sånt tilfelle kan man jo bare late som det har skjedd ved et uhell. Ikke verre enn det... Og chatte litt med personen, for syns skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå