Gjest Krykke Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Er det skikkelig harry? Jeg skal ikke ha hvit kjole. Er det dumt at fargen jeg velger på kjolen går igjen i slips/sløyfe til mannen og guttene og at jenta vår har kjole i samme farge?
Gjest lisha Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 syns det er litt stilig jeg jeg har tenkt på det samme! f.eks skal jeg ha rød blomsterbukett, og kan da gjerne se forlovere i rød kjole / med rødt slips, men får se etterhvertom de har noen innvendinger Men lille blomsterenta mi skal ihvertfall ha en rod kjole, og brudgommen her skal ha rød knapphullsblomst Men syns det er litt viktig at brudgommen skiller seg litt ut fra forloverene da
Gjest Krykke Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Takk for svar lisha. Skal brudgommen ha rødt slips også?
Gjest lisha Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Det vet jeg ikke enda.. Om forloverene hans skal ha rødt slips, så syns jeg brudgommen skal ha en annen farge Er litt redd for at det skal bli "over the top" om alt skal matche.!
csj061 Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Vi hadde matchende på brud, brudgom og forlovere! Jeg hadde hvit kjole med sølvdetaljer, rød pynt med svart i i håret, røde sko og rød bukett med svart i, hvite perler som smykker. Min forlover hadde svart kjole, rødt sjal, røde sko, røde perler. Min mann hadde sølvvest, rød brystbukett, hans forlover svart slips med sølvstriper og rød brystbukett. Min far hadde også sølvslips og rød brystbukett. Vi fikk sinnsykt masse skryt for at meg og min forlover matchet hverandre så godt og at vi nærmeste hadde den "røde" tråden
Gjest Krykke Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Høres stilig ut! Du fikk meg til å tenke at sølv kan være fargen vår! At detaljene går i sølv! Fikk noe å gruble på.
NewYorkNewYork Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Jeg hadde hvit kjole, blå sko og blå bukett. Brudgommen hadde blå sløyfe og blå knappehullsblomst. Forloverne (begge menn) hadde samme knappehullsblomst som brudgom, bare i en litt mindre versjon. De hadde også matchende blå slips som vi hadde kjøpt sammen med sløyfen til brudgommen. Barna til burdgom matchet også. Det var ingen foreldre i bryllupet, så vet ikke hva vi ville gjort med dem dersom det hadde vært en aktuell problemstilling. Jeg er veldig lite up to date om hva som er vanlig i Norge, men i USA er det i alle fall vanlig at hele brudefølget matcher...
Gjest Krykke Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Takker for svar. Er det noen som har flere innspill?
Gjest "gjest" Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Rødt signaliserer at man har pult brudgommen...
skruf Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Hadde egentlig ikke matchende farger da vi giftet oss, men vi hadde sølv og grønt som gjennomgangsfarge i vårt vårbryllup. Jeg hadde sølvtråder og perler i brudekjolen, sølvtråder, grønt og orkide i brudebuketten. Jentene var brudepiker, og de hadde orkide, sølv og perler i håret, det samme i bukettene. Mannen, faren min og forloveren hadde det samme i brystbuketten. Bordene pyntet vi med husfred som var dekorert med orkide, sølvtråder og perler. Mannen hadde og vest i samme farge som kjolen min med sølvtråder vevet inn i stoffet. Ikke så prangende og utpreget, men det var en gylden tråd likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå