Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål sikkert, men når man kan kjenne på magen at man har eggløsning... Indikerer det at egget er på vei ut av eggstokkene, at det er på "vandring" eller at eggløsningen er i ferd med å opphøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg er veldig individuelt.

Jeg har vondt i 5-7 dager før eggløsningen. Men smertene blir verre de 2 siste dagene før eggløsningen. Den dagen jeg har eggløsning er det som om "lufta er i ferd med å gå ut av ballongen"(om det er en forståelig forklaring) og dagen etter er alle smerter som forduftet.

Anonym poster: d33f3eb0e0bd186e48c8fdff553c292a

Skrevet

Jeg får veldig vondt under eggløsning og det varer i noen dager. Det varierer veldig fra person til person. Er kun nå de siste månedene jeg har merket eggløsningssmerte, det er ikke godt :(

Skrevet

Altså... Vil man ha barn er det jo bare å ha sex, men det hadde vært fint å vite hva som faktisk skjer når det gjør som vondest. Om det er DA man er mest befruktningsdyktig. Men jeg har skjønt at det er individuelt.

Man får bare ta tiden til hjelp. Skulle gjerne ha sørget ferdig (de som har lest dagboken vet hva jeg snakker om), men når man bikker førr om et par år har man ikke all tid i verden heller :)

Skrevet

Jeg trodde det var når egget faktisk løsnet, jeg da. Og deretter vandrer det videre på sin ferd. Men godt mulig jeg har trodd feil i alle år.... Jeg har store smerter på eggløsningsdagen, og får alltid mensen nøyaktig fjorten dager etter, nesten på samme klokkeslett som jeg kjente eggløsningssmertene begynte.<br /><br /> Anonym poster: e5cdf10989eebfb0fa3e33dd82d1e3cd

Skrevet

Det er individuelt, men som regel stopper smerter/EL slim og andre symptomer ganske raskt etter at eggløsning har skjedd. Jeg har smerter/ubehag i eggstokkene i 3-4 dager, og defintitivt mest smerter på eggløsningsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...