AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Prøvde å finne et lovverk om praksis, men fant ikke akkurat ut noen ting. Er i praksis nå, selve plassen er helt ok, men personalet de jeg er med klarer jeg ikke. Får meg til føle meg som en liten dritt til tider. Har mest lyst til å å bare gå inn på doen å grine til tider. Har vært syk helt fra starten i praksisperioden og igår fikk jeg kraftig uvi attpåtil som gjorde til at det var prikken over i en, nesten litt glad for å være hjemme selv om jeg er syk, høy feber og uvi. I morgen kommer en praksis lærer fra skolen min og har tenkt og ta det opp h*n. Lurer rett og slett på om noen her inne ved om det går ann å få en annen praksisplass når det er slik som det er? Anonym poster: 15162c502079e546fb190dd4a82a4ef7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Hadde det nesten likt i praksis en gang, skulle være der i flere mnd og veileder likte meg ikke. Sa jeg ikke var flink, og nevnte ofte at det kunne hende jeg strøk praksis fordi jeg ikkje var flinkere enn de som jobbet der. Tok det opp med skolen, men der kunne de ikke gjøre noe, måtte bare fullføre. Tok meg skikkelig sammen og var bestemt på å fullføre der uansett hva. Gikk bra til slutt Kan jo hende skolen din har andre "regler".<br /><br /> Anonym poster: 581594f5cbe2c3347e193fe5453a14dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Hvis du slutter på skolen før 1 okt. telles ikke den tiden med de 3 årene du har rett på hvertfall, mulig det er noe sånt med læreplass også. Anonym poster: 65fe6e42634716e2000994e27c53831d
Gjest O___o Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Ta det opp med skolen din! Det er tull å droppe hele skoleåret pga praksisplass. + Det går an å ta igjen praksis.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Hvorfor føler du deg som en liten dritt? Hva er det de gjør som får deg til å føle slikt? Noen ganger kan man få byttet, andre ganger ikke. Dette kommer også ann på hvor kresen du er. Dersom du er kjempekresen kan det være et problem. Uansett så er praksis for en begrenset periode. Du trenger ikke jobbe der etterpå, og du er en erfaring rikere på hvordan det ikke bør være. Ta det videre med deg. Ang regelverk tipper jeg det er det som gjelder ellers ift lab.arb, og praksismålene. Kan ikke praksisplassen tilby deg en slik praksisplass så du når målene er jo det noe å ta opp til diskusjon. Anonym poster: cb8ef4c0ecd76ef1788a7b6c280da52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå