Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #1 Skrevet 30. mai 2002 Noen som har prøvd denne? Jeg kjøpte den for litt siden og den er altså så utrolig deilig. Har ikke noe særlig sansen for den gamle, blå lypsylen. Men denne her er altså så utrolig deilig på leppene og varer lenge! Bare litt skryt til et godt produkt som jeg anbefaler på det sterkeste!
Tusseline Skrevet 30. mai 2002 #2 Skrevet 30. mai 2002 Helt enig med deg Denne nye lypsylen med Aloe Vera er bare helt heerlig Tørre lepper får tilbake fuktigheten på bare 1-2-3. Anbefales! 12
Gjest Raptuza Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Den vanlege er jo pyton. Kvalmande parfymert og må smøra heile tida. Forsøkte den att etter maaange år i fjor vinter. Skjønnar ikkje at den framleis er i salg....
Bestemor Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Gammel eller ny tråd:det kunne aldri ramle meg inn å prøve den her Ikke den gang den kom,og ikke i dag Hva er poenget med å ha slikt på leppene?
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Nokon tar det dei finn i butikken og prisen gjer jo at det ikkje er for gæli om ein må hiva produktet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå