AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Lurer litt på hva dere gjør med håret deres? Ser så mange, som ser veldig bra ut på håret for tiden. Hvilken styling bruker du daglig og har du tykt/ masse hår? Anonym poster: 44f9a3d922f44050fe1aea5d18b28c17
Vill Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Eg har tynt nordisk hår, men har lagt min elsk på Kevin Murphy sine produkter. Angel wash sjampo og Angel Rinse balsam. Bruker så Full Again thickening lotion i lengder og tupper. Så tar eg gjerne Anti Gravity spray i. Då får eg volum frå innsida ved hjelp av knallgode produkter Ingen hårspray og stivt hår Kevin Murphy er min favoritt!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Ganske lite egentlig. Våkner med slike bølger http://farm3.static...._62aeb9a3ca.jpg Så tupperer litt, glatter ned med serum/hårolje og sprayer lett med fudge skyscraper, og kanskje setter bort luggen hvis den slåss mot meg. Bruker tørrsjampo om håret er livløst og litt fett. Har masse hår. Anonym poster: 21a28fb2542dc05700515529a59a5e01
Dricka Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Jeg bruker vanlig sunsilk shampoo og balsam. Også lar jeg håret lufttørke. Da det er tørt tar jeg i litt hårolje og hårspray da jeg skal ut. får kjempemasse komplimenter for det lange tjukke håret mitt.
Zakuro Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Har TYKT hår. Litt fall og litt brus. Bruker shampo og balsam(ikke ved røttene) fra Sunsilk. Må lufttørkes i en sånn lav hestehale i nakken ellers ser jeg ut som en sau. Og nei. Det er ikke bare å bruke glattetang på hår som bruser:P Ellers børstes det bare. Så fancy er jeg
skreppamedleppa Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Håret mitt er tynt og nordisk. Bruker SP color save sjampo, håret mitt takler ikke balsam men er flink til å bruke hårkur i samme merke som sjampoen. Har kort hår, kler det absolutt best og får høre det både av typen og familie. Etter vask så er det lufttørking i 3 minutter før det er tørt så rufser jeg det til jeg med Renati voks og vips så er jeg ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå