Gjest milk Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg klipte meg denne uken, men ble ikke fornøyd. Jeg fikk vel den frisyren jeg ba om, men det ser ikke noe fint ut på meg. Har jeg noen mulighet til å rette det opp hos frisøren, uten å betale? Er ikke så mye som skal til for at det blir finere.
redchilli Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Hvorfor sa du ikke fra mens du satt i stolen? Tror nok ikke du får fikset det gratis nå..
Gjest milk Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Hvorfor sa du ikke fra mens du satt i stolen? Tror nok ikke du får fikset det gratis nå.. Jeg tenkte jeg at jeg kanskje blir vant med frisyren, men det blir jeg nok ikke.
Gjest Seajewel Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Det går fint an å klage etter at du har kommet hjem og sett frisyren etter vask, i annet lys, i annet speil osv. En seriøs frisør vil da rette opp. 3
Gjest milk Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Det går fint an å klage etter at du har kommet hjem og sett frisyren etter vask, i annet lys, i annet speil osv. En seriøs frisør vil da rette opp. Selv om det er min egen feil at jeg er misfornøyd? Må jeg ringe og bestille time? hva skal jeg i så fall si? synes det er litt pinlig, siden jeg skulle sagt fra tydelig mens jeg var der heller.. Eller kan jeg bare møte opp?
Gjest milk Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Jeg kan sikkert betale og, men det kan jo ikke koste så mye? Er ikke en full klipp jeg skal ha .. bare litt retting på noe som ikke ble fint til meg
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Det varierer. Noen kan be deg betale halv pris mens andre gjør det gratis. Det enkleste er å gå tilbake til/ringe til frisøren som klippet deg, forklare situasjonen og spørre hva frisøren foreslår. Anonym poster: a13647726a4ae9965f465da15563c583
Gjest milk Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Jeg får vel ringe og spørre, det ordner seg sikkert, men ser ikke fram til å gjøre det. Er egentlig veldig fornyød med frisøren min, så føles ekkelt å "klage". Men må få klippet meg uansett om jeg betaler eller ikke, for nå ser det ikke bra ut.
Gjest Badabing Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Kan man klage når man har fått det man har bedt om? Jeg synes faktisk ikke det.. Jeg ville i alle fall ikke gjort det. 2
-Turtle Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Du må gjerne gå innom og forklare. De vil nok rette det opp for deg, men å få det gratis kan du nok ikke forvente. Du fikk jo tross alt det du ba om så : -) Men gå innom den samme salongen iallefall! Noe av det verste jeg vet er igrunnen når kunder kommer inn og legger ut om at de ble misfornøyd på den og den salongen. Jeg synes at om man er misfornøyd, så går man tilbake til den frisøren man var hos:)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Kan man klage når man har fått det man har bedt om? Jeg synes faktisk ikke det.. Jeg ville i alle fall ikke gjort det. Jeg har fått rettet opp i noe som jeg selv ba om, to ganger. Det var ikke snakk om klipp, da, men farging. Den ene gangen var jeg fornøyd da jeg gikk fra frisøren, men da jeg hadde sett det i et annet lys så jeg at det ikke var det jeg ønsket. Da fikk jeg farget det en nyanse lysere gratis. Andre gangen fikk jeg faktisk det jeg ba om (også da jeg kom hjem), men det kledde meg dårlig og jeg fikk gjort det om til halv pris. Salongen jeg går til har veldig greie frisører og dersom det er noe man er misfornøyd med får man komme tilbake før det er gått en uke og rette opp i det. De vil at man skal ta i håret selv, bli kjent med det og bli vant med det. I tillegg tjener de mer på å ha fornøyde kunder som kommer tilbake og anbefaler de til andre. Anonym poster: 0a2128b9f68dbc1ebe503b8c22fb4903
Gjest Badabing Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Det er ekstremt god service i så fall! Jeg har klaget jeg også altså, men det var etter ekstrem feil klipp den ene gangen, og den andre gangen fikk jeg oransje hår. Siste gangen gjorde de jobben gratis, men jeg måtte fortsatt betale for fargen.
Gjest milk Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Det jeg vil få gjort vurderte jeg å gjøre mens jeg var der, frisøren vet det. Men jeg gjorde det ikke, og det angrer jeg på. Men kommer jeg til å måtte betale like mye som en vanlig klipp? i så fall vil jeg gå til en billigere frisør
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #14 Skrevet 20. september 2012 Hvorfor skal du ikke betale? Om du kjøper en Iphone, men ikke var helt fornøyd, er det ikke slik at du får en ny en! Utnyttelse av frisører har gått for langt! Anonym poster: ddb79fef454bed4beca9e33fe08ad604 2
Thalassos Skrevet 20. september 2012 #15 Skrevet 20. september 2012 Fikk en skikkelig stygg frisyre en gang, etter at jeg hadde mannet meg opp skikkelig for å gå til frsøren, etter mange år med hjemmeklipping. Gikk tilbake to dager etterpå og fikk tilbake alt jeg betalte
Gjest milk Skrevet 20. september 2012 #16 Skrevet 20. september 2012 Hvorfor skal du ikke betale? Om du kjøper en Iphone, men ikke var helt fornøyd, er det ikke slik at du får en ny en! Utnyttelse av frisører har gått for langt! Anonym poster: ddb79fef454bed4beca9e33fe08ad604 jeg synes det var en rar sammenligning. Men jeg synes ikke det er utnyttelse hvis jeg slipper å betale, jeg er en lojal kunde og er veldig fornøyd 9 av 10 ganger. Fikk en skikkelig stygg frisyre en gang, etter at jeg hadde mannet meg opp skikkelig for å gå til frsøren, etter mange år med hjemmeklipping. Gikk tilbake to dager etterpå og fikk tilbake alt jeg betalte Men jeg vil ikke ha pengene tilbake. Bare en liten oppretting av frisyren. Og det hadde vært fint om jeg ikke må betale, i allefall ikke full pris 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #17 Skrevet 20. september 2012 jeg synes det var en rar sammenligning. Men jeg synes ikke det er utnyttelse hvis jeg slipper å betale, jeg er en lojal kunde og er veldig fornøyd 9 av 10 ganger. Men jeg vil ikke ha pengene tilbake. Bare en liten oppretting av frisyren. Og det hadde vært fint om jeg ikke må betale, i allefall ikke full pris Ja, for frisører leker butikk...................... Anonym poster: ddb79fef454bed4beca9e33fe08ad604
Gjest milk Skrevet 20. september 2012 #18 Skrevet 20. september 2012 (endret) ------ Endret 20. september 2012 av milk
Gjest milk Skrevet 20. september 2012 #19 Skrevet 20. september 2012 (endret) ------------------------------------------------- Endret 20. september 2012 av milk
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #20 Skrevet 21. september 2012 Det er ekstremt god service i så fall! Jeg har klaget jeg også altså, men det var etter ekstrem feil klipp den ene gangen, og den andre gangen fikk jeg oransje hår. Siste gangen gjorde de jobben gratis, men jeg måtte fortsatt betale for fargen. Det er veldig god service, og god nok grunn til at jeg går tilbake gang på gang. Hadde de stilt seg på bakbeina og sagt at "nei, det var det du ba om og du var fornøyd da du gikk så skal det fikses på så må du betale for det selv" så hadde jeg ikke kommet tilbake. Jeg hadde heller ikke anbefalt salongen til svigersøsteren min, to venninner eller kjæresten min, som alle er blitt stamkunder. Anonym poster: 0a2128b9f68dbc1ebe503b8c22fb4903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå