Gjest kommuneansatt Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Hei alle sammen! Jeg er ansatt i en kommune i Sør-Norge og har fått noen penger til rådighet som jeg skal bruke i et av de lokale badeanleggene. Jeg trenger derfor noen tips til hva du/dere og barna deres syns er ekstra gøy å leke med i vannet/savner i et basseng, slik at jeg kanskje får noen ideer til hva jeg kan kjøpe inn til vårt bad. Har allerede bestemt oss for å gå til innkjøp av slike funballz men har noen penger til overs. Setter pris på alle innspill og linker!
Celtic Heart Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 I svømmehallen hos oss har de et slikt oppblåsbart klatretårn/hinderløype. Dessverre har jeg ikke noe link eller bilde til den. Ungene her elsker den 1
Cindi Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 på svømmehallen jeg brukte å være i som barn hadde vi et firkanta typ klatretårn. Det var gulv og tak med fire stolper i mellom, så man kunne sitte i midten av det å flyte, eller prøve å klatre på taket (noe vi aldri klarte, hehe). Vi brukte dette mye, og elsket å herje med det. Husker det jo enda, så da er det et godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå