Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er en dame jeg kjenner som har sagt en del ganger at katter ikke skal drikke kumelk.. Hun vet ikke hvorfor, så jeg tviler på om det stemmer. Noen som vet? Og hvorfor skal de i tilfelle ikke ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Mange katter tåler ikke melk. De får diaree av det. Katter trenger ikke melk, de klarer seg fint med vann. Så damen har nok rett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 23. februar 2004 #3 Del Skrevet 23. februar 2004 Stemmer det ja... det er laktosen de ikke tåler, på Rema selger de laktosefri melk som er velegnet til katter, men det er plenty godt nok med vann...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. februar 2004 #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Min pus får whiskas kattemelk. Han har vært veldig glad i den (han er nå cirka 6 måneder gammel). Men jeg ser at han nå drikker mye mindre av melka, og jeg tror han selv frivillig er på vei til vannvogna sånn smått om senn. Har alltid også vann stående fremme, og nå virker det som om han er vel så interessert i det som i melka. Jeg har vært litt bekymra for hvordan jeg skulle klare å venne han av med melk og starte med vann, men det ser ut som han greier det alldeles av seg selv. Katten min begynner å bli voksen, snufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 KUmelk=KALVEmat KATTEmelk=KATTungemat MENNESKEmelk=MENNESKEmat osv Er det så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 KUmelk=KALVEmat KATTEmelk=KATTungemat MENNESKEmelk=MENNESKEmat osv Er det så vanskelig å skjønne? er enig i den, derfor lurer jeg på hvorfor folk drikker kumelk. ekkelt syns jeg. melk er for kalver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 ..egg er røyskattmat.. men vi spiser det likevel! Uten melk, hadde vi ikke fått smør, ost, yoghurt og andre melkeprodukter.. Katter trenger ikke melk. Unødvendig ettersom de fleste ikke tåler det. Gleder nok eieren mer enn katten at de drikker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg og katta mi drikker melk rett fra kua vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Katten min pleide å slurpe i seg mmelk, og ikke røre vannet. Noe drakk hun jo, men melk var best. Derfor fikk hun melk evt fløte et par dager i uka. Vanilje is er også som lørdagsgodt. Poenget er vel at de ikke skal få det for mye. Laktosen er det mange voksene i verden som ikke tåler også, så det er ikke noe spesielt for katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 er enig i den, derfor lurer jeg på hvorfor folk drikker kumelk. ekkelt syns jeg. melk er for kalver! :enig_animasjon: Enig, yuck!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå