AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Jeg har gjort det en skal gjøre når en skal finne rette str. i bh. Målt stramt under og over puppene. Har funnet str....i alle fall tror har funnet str. I går kjøpte jeg to nye ut i fra de nye målingene jeg hadde gjort. Slik jeg føler det så sitter det stramt på. Men kunne de hvært strammere? For jeg får innom to fingere uten noen problem mellom bhen og kroppen/huden. Jeg ble litt i tvil om jeg nå. Håper det er noen som kan hjelpe meg slik at jeg ikke kan være noe i tivl lengre om denne saken. Takk for alle svar som sommer. Anonym poster: e0c1c92d171ff18943e7b130cd1df4c9
Gjest Cupcakes Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Ville dratt til en undertøysforrtning som ler deg, da får du riktig str. og riktig modell til din byste. Og husk at BH'n skal være på det yttesret hektet når den er ny, og etterhvert kan du stramme den inn.
Jenna Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Det viktigste er å prøve. Alt etter hvilken modell det er kan jeg varriere fra 75 e til 70 i og begge er kjøpt på samme butikk.
Gjest Tekola Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Vil absolutt anbefale deg å gå i en ordentlig undertøysforetning og få hjelp til å finne riktig størrelse og modell! Change, Reimers, She og Triumph er bare noen foretninger jeg kommer på sånn i forbifarten Størrelser kan variere fra produsent til produsent også, men om du får hjelp i en undertøysforetning, så vet du i hvert fall hvordan den skal sitte etterpå!
tonelise10 Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 TS her: ler Da blir det en shopptingtur i morgen også hehe Jeg har brukt 80b
Gjest Lille-pus Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg mistenker at du vil oppleve en 75C (muligens en 70D) som mer passende Lykke til på shoppingtur p.s. Ikke bare varierer størrelsene litt fra produsent til produsent, det varierer mye mer fra modell til modell (også fra samme produsent); helskål, halvskål, balconette, push-up, minimizer - and you name it d.s. Endret 19. september 2012 av Lille-pus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå