Gjest KittyMaru Skrevet 30. september 2012 #21 Skrevet 30. september 2012 (endret) Det er mulig. Jeg gir egentlig blanke i hva en kokk ville gjort. Viltgryta smaker supergodt og får alltid mye skryt av den når andre får den servert, men jeg kan jo teste med kremfløte en gang Supergodt? Da lurer jeg på hvaslags mat de spiser til vanlig, men. Eller om de er høflige og sier smakløs mat er god. Edit: PS. Det er jo ikke noen viltgryte heller... Kylling, hvalbiff og oksekjøtt er ikke vilt. TS bør kanskje prøve noe med reiskav i stedet. Her er en fra Cristopher Sjuve. http://www.klikk.no/mat/spise/article722275.ece Endret 30. september 2012 av KittyMaru 1
Gjest blah blah Skrevet 30. september 2012 #22 Skrevet 30. september 2012 Når jeg nevnte viltgryte så var det et eksempel når jeg f.eks lager viltgryte. Da bruker jeg viltkjøtt Og ja de sier det er kjempegodt. En av mine venner er også kokk på et ganske fint sted så han burde jo vite hva som er godt eller ikke
Gjest KittyMaru Skrevet 30. september 2012 #23 Skrevet 30. september 2012 Når jeg nevnte viltgryte så var det et eksempel når jeg f.eks lager viltgryte. Da bruker jeg viltkjøtt Og ja de sier det er kjempegodt. En av mine venner er også kokk på et ganske fint sted så han burde jo vite hva som er godt eller ikke Unnskyld, men den kokken prøver å ikke såre følelsene dine... 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #24 Skrevet 1. oktober 2012 Unnskyld, men den kokken prøver å ikke såre følelsene dine... Enig, den oppskrifta øverst i denne tråden kan umulig være laget av en kokk da den bryter med nærsagt alle grunnkunnskapene en kokk bør og skal ha. Anonym poster: 8869d2a5071c2149714b15108435cbd4 1
Gjest blah blah Skrevet 1. oktober 2012 #25 Skrevet 1. oktober 2012 Enig, den oppskrifta øverst i denne tråden kan umulig være laget av en kokk da den bryter med nærsagt alle grunnkunnskapene en kokk bør og skal ha. Anonym poster: 8869d2a5071c2149714b15108435cbd4 Nå var det ikke jeg som hadde den øverste oppskriften da, så jeg skjønner ikke hvorfor du siterte det innlegget. Jeg har ikke lagt ut noen oppskrift
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #26 Skrevet 1. oktober 2012 Enig, den oppskrifta øverst i denne tråden kan umulig være laget av en kokk da den bryter med nærsagt alle grunnkunnskapene en kokk bør og skal ha. Anonym poster: 8869d2a5071c2149714b15108435cbd4 Akkurat hvor står det at den oppskriften er laget av en kokk? Anonym poster: fb90de3511b3894c567cc9bad19b58db
KristineS Skrevet 1. oktober 2012 #27 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Beklager at jeg posta ei gryte jeg synes er god da som bare er noe jeg har smekka sammen selv på kjøkkenet. Tror jeg skal holde meg unna matforumet her på kvinneguiden jeg, for hver gang jeg har prøvd å komme med råd utifra mine erfaringer ender jeg bare med å bli skutt ned med at "sånn kan man ikke gjøre det", Så takk for meg... Endret 1. oktober 2012 av kristines1990 1
Gjest blah blah Skrevet 1. oktober 2012 #28 Skrevet 1. oktober 2012 Nei, ikke del med noen hva du syns er godt. Alle andre som har smakt maten din spiser den opp for å ikke såre deg. Maten har du laget på helt feil måte. Det kan knapt kalles for grisefôr.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #29 Skrevet 1. oktober 2012 Beklager at jeg posta ei gryte jeg synes er god da som bare er noe jeg har smekka sammen selv på kjøkkenet. Tror jeg skal holde meg unna matforumet her på kvinneguiden jeg, for hver gang jeg har prøvd å komme med råd utifra mine erfaringer ender jeg bare med å bli skutt ned med at "sånn kan man ikke gjøre det", Så takk for meg... Synd hvis du ikke lenger vil dele på matfoumet, for det er ikke bare snobbete hobbykokker som er her inne Helt fint med tips til endringer av oppskrifter man legger ut, men noen her drar den dessverre aaalt for langt. Det er helt irrelevant at noen her tror at de som spiser denne maten bare liker den for høfflighetens skyld. Anonym poster: fb90de3511b3894c567cc9bad19b58db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå