Gjest fabiana Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Har begynt å drikke Herballife shaker om morgenen, men vil gjerne slutte med det fordi det er dyrt og det virker litt unaturlig for meg. -To skjeer med herballife, yoghurt, og en banan. Noen som har tips til proteinrike frukoster, og kanskje proteinrike shaker osv? Takker for svar
Thorn Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Du får i deg minst like mye proteiner om du spiser omelett eller eggerøre av to egg, for eksempel. Eller du kan spise et par grove knekkebrød med makrell eller tunfisk, kyllingsalat osv. Har fått med meg at mange også spiser cottage cheese oppå knekkebrød, selv er jeg ikke fan av cottage cheese, og ihvertfall ikke naturell... Nå drikker jeg faktisk proteinshaker til frokost for tiden selv, er inne i en periode hvor jeg ikke orker å spise om morgenen. Jeg bytter på å bruke proteinpulver fra Proteinfabrikken (fåes bl.a. på Coop-butikker og Rema 1000) og Healthsmart Foods. Syns den siste er hakket bedre, siden den blir litt tykkere konsistens på, litt a la milkshake, men begge deler smaker greit. Jeg har forresten også vaniljepulveret fra Herbalife, og bruker det i smoothier de gangene jeg lager det. Men kommer nok ikke til å kjøpe mer derfra når jeg har brukt opp den boksen jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå