hallingbrud Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 Vet noen om et sted man kan lære vals i Tromsø? Jeg ser ikke helt hensikten med å melde seg på et halvtårs-kurs i selskapsdans... Vi trenger jo bare å lære vals. Finnes det noen tromsøværinger her som kan komme med noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. februar 2004 #2 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva med å kontakte en danseskole og høre om en instruktør kan ta noen privattimer med dere? (har ikke peiling på hva det vil koste...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Ring Tromsø Swingklubb - Topprockeran. De kan dette !! Da får man privattimer, og slipper å gå på kurs sammen med masse andre folk i månedsvis. Bare send meg en PM hvis du vil at jeg skal hjelpe deg å få tak i de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Tusen takk, Lotte! Du er en knupp! Jeg har allerede sendte swingklubben en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg var telefonvakt i swingklubben da jeg bodde i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå