AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Huff, lufter mine "sorger" litt før jeg sovner. For første gang på flere år, så har jeg møtt en mann som jeg får sommerfugler i magen av, begynner å rødmer når jeg snakker med han, gleder meg til å treffe på han, å samtidig blir utrulig fjollete å klumsete.. Sånne ting som man egentlig skal bli glad for, spesielt når det er lenge siden sist man følte noe sånt. Og så har han dame Og nei, har ikke tenkt å prøve meg eller noe, bare litt sårt å bli betatt av noen som er opptatt Håper og finne en like flott fyr som er singel, og som får meg til å føle meg sånn snart, alt for lenge siden Ville bare lufte tankene mine litt, så ikke noe spesielt jeg ville med dette annet enn om noen andre har noe å dele Anonym poster: 761d2d81ae35d64419e87b9d5cfc0a91
Steinar40 Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Sikkert utrolig vanlig. Har skjedd meg et antall (utall) ganger i livet.
solch Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Huff, kjenner til følelsen. Man dør litt innvendig.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Huff, kjenner til følelsen. Man dør litt innvendig. Jepp, akkurat det man gjør (kjennes det ut som der og da).. Men men TS Anonym poster: 761d2d81ae35d64419e87b9d5cfc0a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå